Sağlık Sektöründe IP İletişimin Faydaları

Buradasınız

Atasam Hastanesi, Samsun’un ilk özel hastanelerinden bir tanesidir. 2006 yılında kurulan hastane, 350 çalışanı ve 4 ameliyathanesi ile önemli A sınıfı hastanelerdendir.

IPG1000 IP santraldan önce kullanılan sistemde cevapsız çağrıları görülemiyordu. Bu hasta memnuniyeti açısında negatif bir durumdu. Bunun yanında raporlama yapılmıyor ve görüşmeler kayıt altına alınmıyordu. Verimlilik ve müşteri memnuniyeti açısından bu zorlukların aşılması gerekiyordu. IPG1000 santral ile bu zorluklar aşıldı ve yeni iletişim yetenekleri kazanıldı.

Atasam Hastanesi, açıldığı günden itibaren Karel ile çalışıyordu ve verilen servis hizmetinden memnundu. IPG1000 IP santral tanıtılınca ve yetenekleri anlatılınca kendileri için uygun fiyatlı bir çözüm olduğuna kanaat getirip, Karel ile çalışmaya devam etme kararı aldılar.

Atasam Hastanesi; hem analog, hem de IP kullanıcılardan oluşan bir iletişim sistemi kullanıyor. Yeni kurulan sistemde IPG serisi santralların sağladığı entegre ses kayıt, otomatik karşılama, Outlook entegrasyonu ve Web Abone Sayfası gibi hem performansı arttıran hem de maliyetlere olumlu etkileri olan özellikler bulunuyor.

Sisteme dahil edilen dijital FCT cihazı sayesinde dış aramalar GSM hatları üzerinden gerçekleştiriliyor. Ayrıca bu cihazda bulunan “Akıllı Geri Arama” özelliği sayesinde cep telefonları üzerinden gelen çağrılar FCT cihazı üzerinden hızlıca ve kaliteli olarak geri aranabiliyor. Başka bir yerleşkede bulunan çalışanlar ile aynı yerde çalışıyormuş gibi görüşmeler sağlanabiliyor. Hastane randevusu için arayan müşteriler de kolayca işlemlerini tamamlayabiliyor.

Atasam Hastanesi Genel Müdür Yardımcısı Seval Şahin;
“Kullandığımız IPG1000 IP telefon santralından memnun olduğumuz için, tereddütsüz bir şekilde diğer kurum ve kuruluşlara da tavsiye ederiz.”

Atasam Hastanesi Müşteri Deneyimi Broşürü için tıklayınız >>

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Sağlık Sektöründe Acil Çağrı Uygulamaları Nelerdir?
Hareketli Çalış, Başarılı Ol
Firmanızın Büyümesi İçin Önemli Bir Adım: Çağrı Merkezi

Yazar: Özge Sabuncu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir

 Karel Teknoloji