Ana içeriğe atla
En

Şube Çağrı Yönetimi - Webinar

İletişim Sistemleri

Karel Şube Çağrı Yönetimi, çok lokasyonlu çalışan işletmelerin dağınık yapıdaki çağrı trafiklerini bir merkezden denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir üründür. Şube Çağrı Yönetimi işletmelere birçok avantaj sunar. Örneğin; iptal çağrı sayıları azaltılarak satış fırsatlarının kaçması engellenir, şube ve personelin performansı denetlenebilir ve müşteri memnuniyeti arttırılabilir.

Karel Şube Çağrı Yönetimi ürünü ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayınız >

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu:
Kendi İşinin Patronu Olmak İsteyenlere 12 Öneri
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yönetiminde Başarısızlık Nedenleri

Diğer Bloglar