Karel IP Çağrı Merkezi - Wallboard

Buradasınız

Karel IP Çağrı Merkezi(Call Center) Çözümü için Wallboard Uygulaması
Karel IP Çağrı Merkezi >
KAREL IP ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMÜ İLE ENTEGRE WALLBOARD ÜRÜNÜ KULLANILDIĞINDA, GERÇEK ZAMANLI TÜM BİLGİLERİN ÇAĞRI MERKEZİ EKİBİ TARAFINDAN İZLENMESİ MÜMKÜN HALE GELİR. WALLBOARD’DA SÜREKLİ GÖRÜNTÜLENEN CANLI VERİLER, ÇAĞRI MERKEZİ EKİBİNİN MOTİVASYONUNU ARTTIRARAK, HEM OPERATÖR PERFORMANSINI HEM DE ÇAĞRI MERKEZİNİN GENEL PERFORMANSINI OLUMLU YÖNDE ETKİLER; MÜŞTERİ MENUNİYETİNİN YÜKSELMESİNİ SAĞLAR.

Çağrı Merkezi Wallboard Göstergeler Paneli

Wallboard; toplam çağrı sayısı, müsait operatör, maksimum bekleyen çağrı gibi gerçek zamanlı verileri, bütün çağrı merkezi ekibine anlık olarak görüntüleyebilen, bu sayede kişisel performansların artmasını sağlayan ve çağrı merkezinin genel performansını yükselten çözümdür.

Wallboard üzerinde görüntülenebilen veriler aşağıdaki gibidir;
- Toplam Çağrı Sayısı
- Müsait Operatörcall center operatör kuyruk
- Meşgul Operatör
- Toplam Operatör
- Moladaki Operatör
- Kuyruk Bilgisi
- Zaman Bilgisi
- Bekleyen Çağrılar
- Maksimum Bekleyen Çağrı
- İptal Çağrı Sayısı

Gerçek Zamanlı
Wallboard gerçek zamanlı çalışarak, kuyruk bazlı istatistikler ve operatörlerin durumları ile ilgili güncel verilerin ekranlarda yer almasını sağlar, böylece zamanında ve doğru aksiyon alınmasına yardımcı olur.

Web Tabanlı
Wallboard’ un web tabanlı yapısı, program ayarlarının web üzerinden kolaylıkla yapılmasını sağlayarak, kurulum vb. işlemler ile zaman kaybını önlerken, internet bağlantısı bulunan her yerden sisteme ulaşılmasına olanak sağlar.   

Tek Lisans Çok Ekran
Tek bir lisans satın alarak birden fazla ekranda Wallboard ürünü kullanmak mümkündür. İnternete bağlanabilen televizyon, PC monitörü veya projeksiyon cihazları, Wallboard kullanımı için uygun olup, farklı birimlerde farklı Wallboard ekranları gösterilerek daha efektif bir kullanım sağlanabilir.
Wallboard kullanılacak cihazların özelliklerine göre; 4:3 ve 16:9 ekran uyumluluk ayarları kolaylıkla yapılabilir.

wallboard call center esnekEsnek Yapı
Ekran tasarımını oluşturan renklerin ve metin stillerinin değiştirilmesi, ekrana firma logosu eklenmesi mümkündür. İstenirse ekranda motivasyonu arttıran bir mesaj da yayınlanabilir.

Kendi Tasarımını Kendin Yap
Wallboard ekranında gösterilecek istatistiklerin seçimi ve yerleşimi “sürükle bırak” yöntemi ile kolaylıkla yapılabilir. İsteğe bağlı olarak hazır şablonlar da kullanılarak, kullanıcılara esnek ve kolay kullanılabilir bir yapı sunulur.

< Karel IP Çağrı Merkezi

İstanbul, Genel Müdürlük
0 212 355 48 00
Ankara Merkez Ofis
0 312 293 01 00
İzmir Bölge Müdürlüğü
0 232 445 55 55
Bursa Bölge Müdürlüğü
0 224 244 74 84
Antalya Bölge Müdürlüğü
0 242 323 13 13
Van Bölge Müdürlüğü
0 432 214 00 30