Mobil Supervisor

Buradasınız

Karel IP Çağrı Merkezi(Call Center) Çözümü için Mobil Süpervisor
Karel IP Çağrı Merkezi >
mobil supervisorKarel Mobil Supervisor, Karel IP Çağrı Merkezi kullanan çağrı merkezi yöneticileri için geliştirilmiş bir mobil uygulamadır. Karel Mobil Supervisor, Karel IP Çağrı Merkezinin temel verilerinin her an her yerden kolayca izlenebilmesini ve gerektiğinde müdahale edilebilmesini sağlayarak hizmet kalitesinin kontrol altında tutulmasını sağlayan kullanımı kolay bir arayüz sunuyor.

Uygulamayı indirmek için: iTunes, Google Play

Değişen sosyal ve ekonomik yapılar, tüketici davranışları ve pazar eğilimleri nedeniyle işletme ve kurumlar her geçen gün daha hareketli çalışmaya yönleniyor. Günümüz iş hayatında sık seyahat eden, hareketli çalışan, evden çalışan, ofiste daha az zaman geçiren çalışanların sayısı 1 milyarı aştı ve hızla artmaya devam ediyor.  ( IDC, Worldwide Mobile Worker Population 2009-2013 Forecast)

Hızla gelişen akıllı telefonlar, tabletler ve diğer mobil cihazlar, olgunlaşan geniş bant haberleşme olanakları sayesinde çalışanlar tarafından ofis dışında yaygın olarak kullanılıyor. BYOD vb yeni nesil çalışma akımları mobil cihazların ofis ortamında da kullanımlarını arttırıyor. Hareketli çalışma istisna bir seçenekten kural haline dönüşürken, verimlilik, karar vermede hızlanma ve kullanıcı kolaylığı talep eden işletmeler için mobil uygulamalar artık vazgeçilmez hale geliyor.

Karel Mobil Supervisor ile Karel IP Çağrı Merkezinizi Harekete Hazırlayın
En yaygın mobil cihaz işletim sistemleri olan Android ve iOS üzerinde çalışan bir uygulama olan Karel Mobil Supervisor sayesinde, çağrı merkezi yöneticileri sistemlerinde tanımlı operatör ve kuyrukları mobil cihazlardan izleme ve yönetme olanağına kavuşuyor.
Karel Mobil Supervisor uygulamasının temelini birbirini tamamlayan  4 önemli ekran oluşturuyor:

  • Pano Ekranı
  • Kuyruk Ekranı
  • Operatör Ekranı
  • Ayarlar Ekranı

Pano Ekranı; çağrı merkezi operatör ve kuyruklarına ilişkin temel istatistiklerin konsolide olarak izlenmesini sağlıyor. Yönetici bu ekranda çağrı merkezine gelen toplam çağrı sayısı, iptal olan çağrı sayısı, bekleyen çağrı sayısı, ortalama bekleme süresi, konuşan operatör sayısı, moladaki operatör sayısı, boştaki operatör sayısı, sisteme girişi yapmamış operatör sayısı, servis seviyesi gibi bilgileri izleyebiliyor.

Çağrı Merkezi Mobil Supervizor

Kuyruk Ekranı; seçilen çağrı merkezi kuyruklarının izlenmesini sağlıyor. Yönetici izlenecek kuyrukları seçebiliyor ve seçilen her kuyruk için kuyruğa gelen toplam çağrı sayısı, servis seviyesi, iptal çağrı sayısı, bekleyen çağrı sayısı, ortalama bekleme süresi gibi bilgileri izleyebiliyor.
çağrı merkezi kuyruk

Operatör Ekranı; çağrı merkezi operatörlerinin izlenmesi ve yönetilmesini sağlıyor. Yönetici bu ekrandan izlenecek operatör listesini düzenleme, operatör durumlarını izleme, operatör kuyruk ve seviye atamalarını yapma, operatörü dinleme, operatöre fısıldama, operatörü arama, operatörü molaya çıkarma, operatörün oturumunu başlatma / bitirme işlemlerini yerine getirebiliyor.
call center agent

Ayarlar Ekranı; uygulamanın çalışması için gereken ayarların ve yönetici tercihlerinin yapılmasını sağlıyor.
call center mobil supervizor ayarlar

İstanbul, Genel Müdürlük
0 212 355 48 00
Ankara Merkez Ofis
0 312 293 01 00
İzmir Bölge Müdürlüğü
0 232 445 55 55
Bursa Bölge Müdürlüğü
0 224 244 74 84
Antalya Bölge Müdürlüğü
0 242 323 13 13
Van Bölge Müdürlüğü
0 432 214 00 30