Müşteri Hizmetleri

Buradasınız

Karel ürünleri ile ilgili sorularınız ya da destek talepleriniz öncelikli olarak ürünü satın aldığınız ve size hizmet veren Yetkili Satıcılarımız tarafından karşılanmaktadır. Herhangi bir nedenle çözümlenememiş talepleriniz için KDH Karel Destek Hattına başvurabilirsiniz:0850 2525 575 – 0850 2525 KRL

Karel için müşterileri:
Karel özünde erişilirliği temsil etmektedir. Öncelikle, teknolojiyi erişilir kılmayı hedefler. Her koşulda müşterileri için iletişimi sağlamak, kolaylaştırmak ve ileri noktalara taşımak; erişilir, anlaşılır olmak için kodlanmıştır.

Ulaşmayı, yakınlaşmayı, bağlanmayı, kalıcı olmayı vaat etmektedir. Bunun için teknolojiyle, müşterisiyle ve de satıcısıyla yüz yüze durmaktadır. Yetkin, yakın, yalın, dürüst ve açık bir şekilde.

Böylece, müşterilerini teknolojilerle yüz yüze getirmekte, buluşturmaktadır. Müşterilerin kendilerini yormadan, zorlamadan, çağdaş, en güncel haberleşme teknolojilerinden kolay ve yalın bir biçimde yararlanmalarını sağlamaktadır.

Çalışma prensiplerimiz:
Her türlü talebiniz dikkatle dinlenmekte, kayıt altına alınmakta, deneyimli müşteri hizmetleri birimimiz tarafından, satış öncesi ve sonrası ile ilgili her türlü sorunuz çözüm odaklı biçimde yanıtlanmaktadır.

Müşteri Hizmetleri Birimi Çalışma Saatleri:
Pazartesi-Cuma 08:00-17:30 saatleri arasında hizmet vermektedir.

KAREL DESTEK HATTI: 0 850 2525 575

Müşteri İlişkileri Formu

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir
İstanbul, Genel Müdürlük
0 212 355 48 00
Ankara Merkez Ofis
0 312 293 01 00
İzmir Bölge Müdürlüğü
0 232 445 55 55
Bursa Bölge Müdürlüğü
0 224 244 74 84
Antalya Bölge Müdürlüğü
0 242 323 13 13
Van Bölge Müdürlüğü
0 432 214 00 30