Referanslar ve Başarı Hikayeleri

Buradasınız

Karel, işletmelerin ihtiyacına uygun ve kullanıcıların en yüksel verimi alabileceği ürün ve çözümleri sayesinde, Dünya'da 30'dan fazla ülkede 12 milyonu aşkın kullanıcıya sahiptir. Yalnızca Türkiye'de 700 binin üzerinde işletme ve kamu kuruluşu Karel ürünleri kullanmaktadır.
Aşağıda farklı ürün gruplarına ait tamamlanan projelerden ve başarı hikayelerinden bazılarını bulabilirsiniz;

Mango
MANGO Mağazalarında İletişim ve Güvenlik Çözümleri
Mango, Türkiye’deki mağazalarının tamamında iletişim ve güvenlik kamera sistemleri ihtiyaçlarını Karel çözümleri ile sağlıyor. Mağazalar ile merkez arasında ve mağazaların kendi aralarında haberleşmeleri Karel IP İletişim Çözümleri ile sağlanıyor.​
Airties
Airties Nasıl Verimliliğini Arttırdı ve Giderlerini Azalttı
Airties’ın kurumsal iletişimi Karel UCAP Tümleşik İletişim Uygulama Platformu tarafından karşılanıyor. 220 Airties çalışanı UCAP ile modern iletişim uygulamaları kullanıyor.
Ulusoy
Ulusoy, Karel ile Müşteri Memnuniyetini Yükseltiyor
​Karel yeni geliştirdiği IP Çağrı Merkezi Çözümü ile Ulusoy’a müşterileri ile etkin iletişim kurması ve müşteri memnuniyetini arttırabilmesi için uygun maliyetli bir çözüm sundu.
Ramada IP İletişim ve CCTV Müşteri Deneyimi
Ramada Plaza Hotel'de IP İletişim ve Güvenlik Sistemleri
Ramada Plaza Trabzon Hotel & Spa'nın tüm IP İletişim ve CCTV ihtiyaçları için Karel tarafından Türkiye’de tasarlanmış, geliştirilmiş ve üretilmiş ”IPG1000 IP İletişim Platformu”nun 805 adet IP abone kapasitesinde kurulumu gerçekleştirildi.
Innovia Güvenlik Kamera sistemi müşteri deneyimi
INNOVIA 2, Güvenlik Kamera Sistemi Projesi
Innovia 2 sitesinde, güvenlik ihtiyacını karşılamak ve site içi düzeni sağlamak için 530 adet Karel IP Kamera kullanılıyor. Karel Güvenlik Kamera sistemi, site yönetim yazılımı ve mevcut diğer sistemlerle entegre olarak çalışıyor.
Üsküdar Belediyesi
Üsküdar Belediyesi, Karel IP Çağrı Merkezi ile Ödül Aldı
Karel IP Çağrı Merkezi Sistemi kullanarak Süper Hizmet Projesi'yle dünya çapında Üstün E-devlet Ödülü'nü alan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Masası, yerel yönetim uygulamalarına kazandırılan kalite sonucu Şili Ulusal Devlet Madalyası'nı da aldı.
Saray Halı
Saray Halı, Araç ve Isı Takibini Birleştirdi
​Saray Halı’nın iş gereksinimlerine istinaden, tüm Türkiye genelinde teşkilatlanmış şirket araçlarına Karel Araç Takip Sistemi montajı yapıldı.
Akasya Residence
Akasya Residence, İletişim Çözümleri İçin Karel’i Seçti
Akasya Acıbadem projesinin etaplarından olan ve bünyesinde hem ofis hem de konut barındıran Akasya Residence’da, 432 portlu Karel IP İletişim Sistemi tercih etti.
Atakum Belediyesi
Samsun Atakum Belediyesi'nin Tercihi Karel UCAP
​Karel UCAP ile Atakum Belediyesi'ne çalışanları, vatandaşları arasında etkin iletişim kurabileceği, maliyetleri yönetebileceği ve lokasyon bağımlılığını ortadan kaldıran, uygun maliyetli bir çözüm sunuldu.
Bilgiodası
Bilgiodası, Verimliliği Artıran Yaratıcı ve Tümleşik Çözümler
Bilgiodası, tüm ihtiyaçlarını tek elden yönetebileceği bir çözüme odaklanarak Karel UCAP Tümleşik İletişim Uygulama Platformunu seçti.
Sur Yapı
Karel, İletişim Çözümleriyle Sur Yapı Projelerinde Katma Değer Sağlıyor
Karel’in sunduğu iletişim çözümüyle Adapark Sur Yapı’ da 880, Exen İstanbul ‘da ise 640 abone ile konut sakinleri, birbirleriyle, sosyal tesisler, güvenlik ve site yönetimi ile kesintisiz güvenli iletişimin konforunu yaşıyor.
KTO Karatay Üniversitesi
Üniversitelerin İletişim Sistemi Tercihi; Karel UCAP
KTO Karatay Üniversitesi'nin kendine has gereksinimlerini karşılayacak çözüm Karel UCAP Tümleşik İletişim Platformu ile sağlandı. UCAP, KTO Karatay Üniversitesi'nin iletişim sistemini daha verimli kullanmasını ve hem işgücü hem de iletişim giderlerinde tasarruf etmesine olanak verdi.
Avrasya Hastanesi
Özel Avrasya Medi-Tech Hastanesi IP Çağrı Merkezi Çözümünü Buldu
Özel Avrasya Medi-Tech Hastanesi; gereksinimlerini karşılayabilecek ve ilave özellikler ile hem hasta/misafir memnuniyetini hem de çalışan verimliliğini yükseltebilecek, uygun maliyetli çözümü Karel’de buldu.
TECO
TECO, İletişim İhtiyacı İçin UCAP'i Tercih Etti
Karel TECO’ya UCAP Tümleşik İletişim Platformu ile çalışanları ve iş ortaklarıyla verimli ve tasarruflu iletişim kurabileceği bir çözüm sundu. Karel UCAP Tümleşik İletişim Platformu sayesinde farklı lokasyonlardaki şirket çalışanları tek lokasyondaymış gibi iletişim bütünlüğüne sahip oldular.
İmperial Hastanesi
İmperial Hastanesi'nin IP Çağrı Merkezi Seçimi: Karel
Karel yeni nesil IP Çağrı Merkezi Çözümü ile İmperial Hastanesi’ne müşterileri ile etkin iletişim kurabilmesi ve müşteri memnuniyetini arttırabilmesi için uygun maliyetli bir çözüm sundu.
Yunus Marketler Zinciri
Çok Şubeli Yunus Marketler'in İletişim Çözümü
Yunus Marketler Zinciri’nde, kurulan yeni sistem ile birlikte; iletişim sisteminin yönetimi BT ekibi tarafından kolaylıkla sağlanır hale geldi. Merkez ve şubeler arasındaki iletişim, birbirine entegre şekilde tek bir sistem üzerinden yapılandırıldı.
Çelikel
Telefon Santralının Ötesinde Bir İletişim Çözümü: Karel UCAP
Teknoloji ile barışık, yenilikleri barındıran, yeniliklere açık bir sistem kullanmak isteyen Çelikel, Karel UCAP'i seçti. Bu sayede çalışanlar masa başına bağımlı olmaktan kurtuldu ve verimlilik artırıldı.
Enocta
Enocta, Farklı Lokasyonlu Yapısına En Uygun Çözümü Buldu
Enocta, Karel UCAP Tümleşik İletişim Platformu sayesinde farklı lokasyonlardaki şirket çalışanları tek lokasyondaymış gibi etkin iletişim imkanına sahip oldu. BT departmanı Karel UCAP ile iletişim sistemine kolaylıkla erişebilir ve şirket gereksinimleri çerçevesinde iletişim sistemini yönetebilir konuma geldi.
Hukuk Bürolarında Çağrı Merkezi Kullanımı
Hukuk Bürolarında IP Çağrı Merkezi Kullanımı
Karel IP Çağrı Merkezi ile çalışmaya başladıktan sonra kayıp çağrımız söz konusu olmadı. Arama sayılarının artabilmesi bize ciro açısından büyük katkı sağladı. Bu yüzden bütün hukuk bürolarına Karel IP Çağrı Merkezi’ni tavsiye ediyorum.
IP Çağrı Merkezi
Karel IP Çağrı Merkezi Referans Listesi
Çağrı merkezi ihtiyaçları için Karel IP Çağrı Merkezi ürününü tercih eden ve kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
UCAP Tümleşik İletişim
Karel UCAP Referans Listesi
Karel'in Tümleşik İletişim Uygulama Platformu olan UCAP; ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobiliteyi bir araya getiriyor. Karel UCAP'i kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
CCTV Güvenlik Kamera Sistemleri
Karel CCTV Referans Listesi
Karel tüm ihtiyaçlara cevap verecek yapıda; çeşitli teknoloji, özellik ve kapasitelerde güvenlik kamera sistemleri, interkom ve alarm sistemleriyle tüm mekanlarda güvenliği gözlem ve kayıt altında tutacak çözümler sunmaktadır. Karel CCTV çözümlerini kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
Apartman Konuşma Sistemleri
Karel AKS Referans Listesi
Apartman konuşma sistemleri ile gelen ziyaretçileri daire veya ofis içindeki monitörlerde görmek, onlarla sesli ve görüntülü iletişim kurmak mümkündür. Ayrıca Karel AKS ürünleri, IP tabanlı santralllar ve CCTV sistemleri ile tam entegre çalışabilir. Karel Apartman Konuşma Sistemleri kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
Apartman Konuşma Sistemleri
Karel Araç Takip Sistemi Referans Listesi
Karel Araç Takip Sistemi, araç filosunun bir harita üzerinde gerçek zamanlı olarak takip edilmesini sağlar. İnternet erişimi olan bilgisayar veya akıllı telefonundan kullanımı kolay bir arayüz yardımıyla araç takibi ve filo yönetimi mümkündür. Karel Araç Takip Sistemi kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
İstanbul, Genel Müdürlük
0 212 355 48 00
Ankara Merkez Ofis
0 312 293 01 00
İzmir Bölge Müdürlüğü
0 232 445 55 55
Bursa Bölge Müdürlüğü
0 224 244 74 84
Antalya Bölge Müdürlüğü
0 242 323 13 13
Van Bölge Müdürlüğü
0 432 214 00 30