link

DS200 IP Yüksek Kapasiteli Telefon Santralı

Orta ve büyük ölçekli şirketler için tasarlanmış DS200 serisi; 4 farklı kapasite modeli ile 144 TDM hattan 32000 TDM hatta kadar destek verebilen IP, analog ve sayısal hatları destekleyen hibrit telefon santrallarıdir

Yeni Nesil DS200 IP iletişim sistemleri; gelişmiş iletişim ihtiyaçları olan büyük ölçekli şirketlere, hızlı, kaliteli ve çok amaçlı çağdaş iletişim için; ses, görüntü ve verinin eş zamanlı olarak iletilebildiği analog, sayısal, ISDN ve IP uyumlu çözümler sunar.

Modeller
DS200M IP
144 TDM(analog veya sayısal hat) ve 750 IP hatta kadar genişleyebilme
DS200S IP
224 TDM(analog veya sayısal hat) ve 750 IP hatta kadar genişleyebilme
DS200 IP
1344 TDM(analog veya sayısal hat) ve 750 IP hatta kadar genişleyebilme
DS200 L IP
32000 TDM(analog veya sayısal hat) ve 5000 IP abone, 1000 IP dış hatta kadar genişleyebilme

Anahtar Özellikler

  • Kuruluşun farklı birimleri arasında kurulacak IP köprüsü sayesinde uzak birimleri ile tek bir sistem gibi çalıştırılabilir.
  • Kurulacak IP köprüsü üzerinden yapılacak IP haberleşmesi ile iletişim giderlerinde gözle görülür düşüş elde edilir.
  • Sektörün önde gelen IP iletişim özelliklerini analog, sayısal, ISDN ve IP platformlarda destekler.

Esnek Kapasite ve Çevre Birimleri

DS200 IP İletişim Sistemi, dahili abonelerde özel IP abone ve SIP, dış hat tarafında aynı anda SIP ile H.323 protokollerini ve yeni nesil ses sıkıştırma algoritmalarını destekler. Bu sayede farklı çevre birimleri kullanabilme esnekliğini sağlar.
DS200 serisinde fiberoptik hatlar santralda sonlandırılabilir. Bu sayede santral hizmet alanı genişletilebilir; tek santral yapısında, fiber hatlarla birbirine bağlanmış çok lokasyonlu çözümler sunulabilir.

DS200 IP İletişim Sistemleriyle Kullanılabilen Çevre Birimleri

  • Standard SIP ve Karel SIP Telefonlar
  • Karel IP telefonlar: DS200'un gelişmiş abone özelliklerinin desteklendiği IP telefonlar
  • Webfon, web sitesi üzerinden müşterilerin firmayı ücretsiz aramasını sağlayan uygulama
  • Görüntülü SIP Tefonlar
  • WiFi SIP Telefonlar
  • SIP telefon yazılımı çalıştırabilen akıllı cep telefonları
  • IP Dect Sistem (SIP sinyalleşme protokolünü destekleyen IP Dect baz istasyonları ve IP Dect el üniteleri
  • Diğer SIP destekli uç birimleri

IP Haberleşme Uygulamaları

Abonelerin santral ile aynı mekanda olma zorunluluğu ortadan kalkar. Sistemin dahili aboneleri,  IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon, WiFi telefon, VoIP destekli akıllı cep telefonu gibi IP üzerinden haberleşebilen erişim birimleri ile her yerden her an kesintisiz iletişim sağlar.

Uzak Ofis Uygulamaları

Çok lokasyonlu işletmelerde, şubede bulunan herhangi bir abone, ek bir donanım gerekmeden, çeşitli IP uç noktaları ile  internet üzerinden merkez santrala doğrudan bağlanır. 

Birden fazla lokasyondaki santraller ile ağ yapısı oluşturularak uzak santral abonelerinin birbirini dahili numaralarıyla arayabilmesi iletişimde kolaylık ve tasarruf sağlar.

DS200 IP İletişim Sistemi, SIP ve H.323 uyumlu diğer cihazlarla (PBX, Ağ geçidi vb.) etkileşimli çalışarak, mevcut ya da yeni oluşturulacak veri ağları üzerinden düşük maliyetli ve yüksek kaliteli iletişim sağlar.

Görüntülü Görüşme

DS200 IP İletişim Sistemine bağlı tüm IP aboneler gerek kendi aralarında gerekse IP dış hatlar üzerinden görüntülü telefon, özel set veya yazılım tabanlı telefonlarla görüntülü görüşme yapma imkanına sahiptir. 

Mobilite

Mekandan bağımsız haberleşme desteği ile çalışma hayatında hareket özgürlüğü sağlar. Organizasyonun hareketli çalışanlarına SIP destekli akıllı cep telefonları WiFi veya 3G üzerinden santral abonesi olarak sistemin özelliklerinden faydalanır.

Tümleşik İletişim Uygulamaları

DS200 IP İletişim Sistemleri, Voice-over-IP, fax-over-IP, görüşme kayıt, konferans, gürüntülü gürüşme, durum bilgisi görebilme, anlık mesajlaşma, mobil uygulamalar, uzak abone ve uzak ofisler gibi tümleşik iletişim uygulamalarının tümünü tek bir çatı altında bütünleşik olarak sunar.

Durum Bilgisi (Presence)

Kişinin uygunluğu, meşguliyeti, çevrim içi / çevrim dışı bilgisi, kişisel metin girişi ile belirleyebileceği özel durumu diğer abonelere görüntülenir. Durum bilgisinden faydalanarak, ilgili kişiye en çabuk ve en uygun yöntemle erişilir.

Anlık Mesajlaşma (Instant Messaging)

Aboneler birbirleriyle anlık ve yazılı olarak haberleşebilir. Anlık Mesajlaşma sayesinde iletişim çok hızlı ve kayıt altına alınarak gerçekleşir. Anlık Mesaj kayıtları istenildiği taktirde incelenerek ihtilaflar engellenir.

Ağ Uygulamaları (Networking)
Birden çok haberleşme sisteminin birlikte veya farklı lokasyonlarda kullanılması gereken durumlarda, DS200 IP İletişim Sistemleri, SIP/H.323 IP dış hat veya ISDN QSIG destekleyen ürünlerle tek bir iletişim sistemi gibi çalışabilir. Tek numaralandırma planı ile farklı lokasyonlardaki aboneler birbirlerini doğrudan dahili numaraları ile ararlar. Arayan numara bilgisi, en ucuz tarifeye göre yönlendirme, yönlendirme yetkilendirmesi, alternatif rota, çağrı yönlendirme ve çağrı aktarma gibi sık kullanılan PBX özellikleri ağ içerisinde desteklenir.

FrEN
Karel Port FrEN çözümü ile Karel IP santrallar her türlü bilişim saldırısında sorunsuz çalışma yeteneği kazanmaktadır. FrEN yapısı sayesinde internete açık IP santrallarınız yetkisiz ve illagal kullanımı engellenmekte, santral yöneticisi ek önlemler için hızla bilgilendirilmektedir.

Kartel LCR
Karelport Kartel LCR sayesinde Karel IP santral kullanan Karelport üye firmaları birbirleriyle mümkün olan en ucuz yöntemle görüşebilmektedir. Yapı, Karel Port’a üye tüm santralların tarife bilgilerini eşleştirmekte ve aramalarda en uygun tarifenin otomatik olarak tercih edilmesini sağlamaktadır.

Sync
Karelport Sync sayesinde Karel IP santralların lisans yönetimi kolaylaştırılmaktadır. Santral kapasite arttırımı ve yeni özelliklerin kullanımına geçişi hızlanmakta ve kolaylaşmaktadır.

Otomatik Çağrı Karşılama, Yönlendirme (ACD) ve Sesli Mesaj Modülü olan EVM200, operatörün yardımına gerek kalmadan, dış çağrılarıninteraktif olarak aranılan aboneye ya da departmana erişimini sağlar.Sesli mesaj özelliği abonelere, diğer aboneler ya da dışarıdan arayanlar tarafından mesaj bırakılmasını sağlar. Aboneler bu mesajlara başka biryerdenulaşabilir.Sistemin aynı anda 32 çağrıya cevap verebildiği ve sesli mesajlara ait kapasitenin 20 saatin üzerine çıktığı bu konfigürasyonda, personelin yükü azalır ve organizasyonun verimliliği artar.

DS200 IP İletişim Sistemlerininyazılımında gömülü olan bulunan ACD uygulaması, Sistemde EVM200 kullanılmadığında da kullanıcıya 4 kanal otomatik çağrı karşılama ve yönlendirme özelliklerini sunar.

Bilgisayar-Telefon Entegrasyonu (CTI)

DS200 IP İletişim Sistemi, gelişmiş telefon fonksiyonlarını mevcut iş uygulamalarıyla bütünleştiren bilgisayar-telefonentegrasyonu (CTI) özelliğiyle kullanım kolaylığı sağlar. CTIişlemlerini destekleyen sunucu, DS200 IP İletişim Sistemleri üzerine entegredir.Ayrı bir PC/Sunucu donanımı gerektirmez.Net-Konsol yazılımı, analog ve sayısal aboneleriçin haberleşme sisteminin CTIözelliklerini PC'ler üzerindenkullanılmasına olanak verir.

Çağrı kayıt yazılımı, iletişim giderlerini kontrol altında tutarak maliyetlerin düşürülmesini sağlar.DS200 IP İletişim Sistemi bütün çağrıların kaydedilmesiyle; kontör, kutup değişikliği algılama ya da tarifeli sanal ücretlendirme gibi yöntemlerle çağrı ücretlendirmesi yapmaya olanak sağlar.Net-CM programı ile çağrı kayıtları ağ üzerindeki herhangi bir PC'ye aktarılarak, ücretlendirme, rapor ve çeşitli analizler yapılır. 

Web tabanlı Web-CM programı ile birden fazla santralın çağrı kayıt dökümlerine her an her yerden erişmek ve aboneye özel raporlar almak mümkündür.

Gelişmiş Otomatik Yön Seçimi (LCR) 

DS200 IP İletişim Sistemi otomatik yön secimi (LCR) özelliğisayesinde, aramaları otomatik olarak en düşük maliyetli rotaya yönlendirir.  Bu sayede LCR özelliği, işletme giderleri içinde önemli bir yer tutan iletişim maliyetlerinde tasarruf sağlar.

Alternatif rota özelliği sayesinde aramalar, ilk tercih edilen yolüzerinden  yapılamaması durumunda diğer rotalar üzerindenyapılır. Çağrıların özellikle IP dış hatlar üzerinden IP operatörlere yönlendirilmesi iletişim maliyetlerinde yüksek oranda tasarruf sağlar.

Konferans

Konferans özelliği ile görüşmelere çoklu katılım sağlanarak 32 kullanıcıyla birlikte konferans yapma imkanı sunar. Bu altyapıyla, uzak noktalardaki katılımcılarla yapılan toplantılar için harcanan süreler kısalır ve aynı zamanda maliyet düşer. Konferans alma, video telefonlar, yazılım tabanlı telefonlar ve Karel Mobil uygulaması ile görüntülü konferans imkanı sağlar.

QoS Desteği

Ağ üzerindeki performansın izlenmesi, gereken önlemlerin alınması yoluyla ses kalitesinin devamlılığını sağlar.

FIREWALL (Güvenlik Duvarı)

Santrala entegre olarak çalışan güvenlik duvarı, daha güvenli IP iletişimin gerçekleşmesini sağlar. İstenen IP, MAC adresi veya portların dışındaki paketler de engellenebilir.

Güvenli Konuşma

Standart sRTP/TLS kriptolama özelliği,  VPN kurulumuna gerek olmadan ses iletişiminde üst düzey güvenlik sağlar.

Yüksek Ses Kalitesi

DS200 IP gelişmiş ses algoritmalarına sahiptir. Böylece HD ses kalitesini destekleyen standart terminaller ve Karel HD terminalleri ile mükemmel ses kalitesi sağlar.

Gelişmiş Merkezi Telefon Defteri

Kullanıcılar, DS200 IP üzerinde bulunan ortak hafızaya kayıt yapabilir. Kullanıcılar özel telefon setlerinden santral abone rehberini ve ortak rehberi  isim ile T9 algoritması sayesinde kolaylıkla tarayarak arama yaparlar. LDAP protokolünü destekleyen Merkezi Rehber uygulaması sayesinde rehberler harici bir sunucuya yüklendiğinde LDAP destekli telefon setleri de bu özellikten faydalanırlar. Bu sayede işletmelerin yeni kurulum öncesi sahip olduğu telefon rehberi LDAP entegrasyonu ile santral aboneleri tarafından kullanılabilir.

Çoklu PBX programlayıcısı
Aynı veya farklı lokasyonda bulunan birden fazla sistemin tek noktadan ve tek arayüzden uzaktan yönetimi ve güncellenmesi mümkündür.

Otomatik Yedekleme Yöneticisi
DS200 IP İletişim Sistemi, verilerin herhangi bir lokasyondan başlangıç zamanı da belirlenerek kolayca yedeklenmesini sağlar.

Alarm Yazılımı
Haberleşme ağında kurulu tüm DS200 IP İletişim Sistemi Kulelerinin durumu tek bir noktadan izlenir.
Alarm uyarıları sesli ve görsel olarak belirlenir ve sistem yöneticisi e-posta veya SMS yoluyla bilgilendirilir.

SNMP
Dahili SNMP uygulaması çok lokasyonlu sistemlerin tek noktadan yönetimini ve pek çok ayarın hızla, özel herhangi bir uygulama yazılımına gerek olmaksızın standart SNMP yazılımları ile yapılandırılmasını sağlar.

Bakım
Merkezi işlemci üzerindeki yazılımı TFTP, SNMP gibi farklı bağlantı yöntemleri ile güncellemek mümkündür.

Yazılım Özellikleri

  • Hafızadan arama (genel/özel) 
  • Merkezi Rehber
  • Anlık Mesajlaşma (Instant Messaging)
  • Durum Bilgisi (Presence)
  • QoS
  • sRTP/TLS / IP kriptolama
  • Alarm programı
  • SNMP
  • Otomatik arama 
  • Meşgul aboneyi uyarma 
  • Sıraya girme 
  • Meşgul dış hat 
  • Meşgul abone 
  • Cevapsız çağrı 
  • Çağrı bekletme 
  • Çağrı park etme 
  • Çağrı aktarma 
  • Şef sekreter gruplama 
  • Konferans 
  • Konferans odası
  • Rahatsız edilmeme 
  • Esnek numaralandırma 
  • Çağrı yönlendirme; bütün çağrılar, gece servisinde , meşgul abone , cevapsız çağrı 
  • Acil hat 
  • Bilgi alma 
  • Araya girme 
  • Dış hat alma 
  • Dış hat-Dış hat bağlama 
  • Son numara tekrarı 
  • Şifre kullanımı 
  • Telefon kilitleme 
  • Çağrı yakalama 
  • Bekletme müziği 
  • Hatırlatma/uyandırma servisi 
  • Ses seviyesi ayarı

Kullanım Özellikleri

  • Masraf kodu girişi 
  • Otomatik dış hat bekletme 
  • Otomatik sistem kontrolü 
  • Çağrı kısıtlama 
  • Doğrudan aboneye erişim 
  • Farklı zil kadansları 
  • Harici çağrı yönlendirme 
  • Faks yönlendirme 
  • En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) 
  • Dış hat erişim grupları 
  • Abone yetki seviyesi 
  • Otomatik dış hat açma 
  • Gece servisi 
  • Ekrandan sistem sorgulama 
  • Operatörlere eşit yük dağılımı 
  • Elektrik kesintisinde dış hat-iç hat bağlama 
  • Uzaktan programlama 
  • Uzaktan sistem resetleme 
  • Dahili abone grupları 
  • Seri çağrı transferi 
  • Sistem yetkilisi 
  • Araya girme yetki kontrolü 
  • Ayarlanabilir bekletme ve park süreleri 
  • Ayarlanabilir çatalaltı süresi 
  • MF/DP arama

Teknik Özellikler

  • Arayan numarayı kısıtlama (CLIR) 
  • Aranan numarayı gösterme (CDLP) 
  • Aranan numara kısıtlaması (COLR) 
  • Ücretlendirme; çağrı başında (AOC-S), çağrı esnasında (AOC-O), çağrı sonunda (AOC-E) 
  • Çoklu abone numaralandırma (MSN) 
  • Direkt dahili arama (DDI) 
  • Noktadan-Noktaya bağlantı 
  • Noktadan-Çok noktaya bağlantı 
  • Network mesajlarının gösterilmesi 
  • Ana işlemci kartı devreden çıktığında devam eden görüşmeler kesilmeden yedek işlemci kartının devreye girebilmesi (Hot-standby)

10/100 BaseT (Ethernet) İletişim Hızı : 100Mbps (Ethernet),

Uygulama ve uyumluluk: PABX, CO , RURAL, STP, SP, TANDEM, TRANSİT, TAFİCS / DSS1, EURO ISDN, Q-SIG, SS7, ISUP, MTP, CAS1B, CAS2B, R1, R2, 1VF
Dış hat arayüzü: EURO ISDN uyumlu T0 arayüzü, EURO ISDN uyumlu S2 arayüzü, IP VOİP Ethernet arayüzü, E&M, TWT, E1-R2,
Boyutlar: DS200L, DS200 IP: 70 x 32 x 28 cm, 78 x 153 x 60 (Kabinet)
                 DS200 IP: 57 x 32 x 30 cm
                 DS200M IP: 44 x 26,5 x 26,5 cm

Otellere Özel Özellikleri

  • Otel odası abonesi belirleme 
  • Check in-Check out 
  • Otel odası durumu (dolu, boş,rezerve) 
  • Oda görüntüleme (Temiz, kirli, temizleniyor) 
  • Yer belirtme servisi 
  • Süre kısıtlaması 
  • Arama yetki seviyesi
  • Minibar ücretlendirme
  • Uyandırma servisi (Grup ya da kişi)
İletişim
İstanbul, Genel Müdürlük
0 212 355 48 00
Ankara Merkez Ofis
0 312 293 01 00
İzmir Bölge Müdürlüğü
0 232 445 55 55
Bursa Bölge Müdürlüğü
0 224 244 74 84
Antalya Bölge Müdürlüğü
0 242 323 13 13
Van Bölge Müdürlüğü
0 432 214 00 30

Tüm Şehirlerde Yetkili Satıcılar »

Facebook Yarışma

Karel'i takip edin!
Karel'i daha yakından takip etmek ve gelişmelerden haberdar olmak için listemize kayıt olabilirsiniz.
Bu sayfayı beğendiysen:
Sayfayı Gönder