Fidelio Entegrasyonu ile Otel Müşterileri Daha Mutlu

Buradasınız

Fidelio DS200 Entegrasyon
Karel IP Çağrı Merkezi çözümünü kullanan oteller, Fidelio otomasyon ve yönetim sistemi ile çağrı merkezi yazılımlarını entegre edebiliyor. Bu sayede müşterilerine verdiği hizmet kalitesini yükseltiyor.

Otel kullanımı için geliştirilmiş olan otomasyon ve yönetim sistemi Fidelio ile DS200 santralları arasında olan entegrasyona artık Karel IP Çağrı Merkezi çözümü de dahil oldu.

Özellikle misafirlerin farklı uluslardan olduğu otellerde, farklı dillerin konuşulması telefonlarda uzun süre beklemelere veya memnuniyetsizliklere sebep oluyor. Karel tarafından gerçekleştirilen bu entegrasyonla, misafirler otele ilk giriş yaptıklarında lisan seçenekleri sisteme girilir ve artık otel içindeki tüm birimler ile görüşmelerinde kendi ülkelerindeymiş gibi anonslarla yönlendirilirler.

DS200 abonesi olan otel misafirleri, Çağrı Merkezine kayıtlı otel hizmet birimlerini ararken, DS200 santralı bu abonelerin, uyruk bilgilerini Fidelio sunucusundan alarak SIP bağlantıyla Karel IP Çağrı Merkezine iletir. SIP paketi içerisine yerleştirilen misafir lisan bilgisi, Çağrı Merkezi tarafından alınarak müşterilere bu lisan bilgisine göre karşılama ve uygun çağrı akışı sunulur.
Fidelio DS200 Grafik
Örneğin; Rus uyruklu bir otel misafiri için, otele giriş (check-in) işlemi sırasında dil seçeneği Rusça olarak Fidelio yazılımına işlenir. Odasına yerleşen misafir, otelin spor salonunu arayıp akşam sauna için rezervasyon yaptırmak için Çağrı Merkezini aradığında;

  • DS200 bu çağrıyı, Karel IP Çağrı Merkezine aktarırken, Fidelio yazılımına bu misafirin lisan bilgisini sorar.
  • Fidelio yazılımında Rusça bilgisini alan DS200, çağrıyı Karel IP Çağrı Merkezine aktarırken SIP paketi içine Rusça bilgisini de yerleştirir.
  • Karel IP Çağrı Merkezi, gelen çağrıda Rusça bilgisini görür ve ona göre daha önceden yapılandırılmış Rusça karşılama mesajına yönlendirir veya senaryoya göre Rusça konuşan operatörün kuyruğuna çağrıyı aktarır.

Daha fazla bilgi içi: İletişim Sistemleri ve Fidelio Entegrasyonu Broşürü

Bu yazıyı okuyanlar bunları da okudu:
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
10 Soruda Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezi Teknolojileri Ne Yönde Gelişiyor?

Yazar: Hakan Tüfekçier

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir