Kampüslerde Tümleşik İletişim Uygulamaları Nelerdir?

Buradasınız

Daha fazla bilgi için: İletişim Ürün ve Çözümleri
Sunumumuz iki bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde, UCAP Tümleşik İletişim Sistemimizden bahsedecek olup, aynı zamanda kampüs uygulamalarından söz etmeye çalışacağım. İkinci bölümde ise, son zamanlarda sıklıkla duyulan Karel Çağrı Merkezlerinden bahsedeceğim.

Tümleşik İletişim- UCAP( Unified Communications – UC Uygulama Platformu), sesin ve telefonla görüşmenin yanında, farklı iletişim yöntemlerinin de biraraya getirilmesidir. Bu iletişim yöntemlerine örnek verecek olursak, anlık mesajlaşma, durum bilgisi, video ve konferans uygulamalarıdır. Bununla ilgili olan videomuzda geçen kısa bir UCAP tanıtımını izleyebilirsiniz.

UCAP sistem faydalarından kısaca söz etmek gerekirse, akla ilk olarak tasarruf gelir. Farklı lokasyonları bulunan organizasyonlarda UCAP gibi IP tabanlı bir sistem kullanarak maliyetinizi azaltabilirsiniz. Aynı zamanda mobil iletişim ile, uygulama indirirerek UCAP sayesinde ücretsiz görüşme yapabilirsiniz. Tümleşik İletişim sistemlerinin başka bir faydası ise, anlık mesajlaşma ve durum bilgileri sayesinde zaman ve kaynak tasarruffudur. UCAP gibi software'e sahip olan sistemler, iletişimi hızlandıran çözümler sunmakta. Ek bir maliyet gerektirmeden sesli mesaj servisler ve esnek çağrı özellikleri sunmaktadır.

Konferans sistemleri ise, gözde olan sistemler yer almaktadır. UCAP gibi bir sistemle görüşme yapmak, son derece basit. Pin numarası girerek konferansa dahil olup, outlook yada web üzerinden kimlerin geldiğini görebiliyorsunuz. Kurumlardaki farklı sistemlere entegre olabilen UCAP Tümleşik İletişim, network üzerinden sağlandığı için kullanıcılara rahatlık sağlamaktadır.

Ölçeklenebilirlik, UCAP özellikle orta ve büyük ölçekli işletmelerin kullanım kolaylığı, güvenilirlik, yedeklenebilirlik ve ölçeklenebilirlik ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanmıştır.
Her UCAP kullanıcısı, kendi şifresiyle girdiği bir portal (web arayüzünden) kişisel bilgi güncelleme, sesli mesajları dinleme, konferans yönetme, çağrı yönlendirme, hızlı arama ayarları, çağrı geçmişini görüntüleme, rehbere erişim ve tıkla-ara işlemlerini yapabilir. Kısaca UCAP sistemin genel amacı kurumlarda verimlilik arttırmak, kaynak ve para tasarrufu sağlamaktır.

Biraz da Karel IP Çağrı Merkezimizden bahsetmek istiyorum. Genel olarak baktğımız zaman, çağrı merkezinin dışarıya dönük uygulamalarda yani dışarıdan gelen çağrılara yanıt vermek amacıyla kullanıldığını görüyoruz. Kurumların çağrı merkezine sahip olmaları, kullanıcıların algısında şirket prestiji kazandırır. Karel çağrı merkezi, CRM gibi web tabanlı birçok uygulama ile rahatça entegre olabilir.
Özellikle üniversitelerde görülen çağrı merkezinin gözde olan bir özelliği ise, dış arama yeteneğidir. Çağrı merkezine, aranacak olan telefon numaraları ve zamanları programlanır, böylece sistem aramaları otomatik olarak gerçekleştirilir. Bu şekilde operatör maliyetleri en aza indirgenmiş olur. Karel IP Çağrı Merkezi’nin entegre raporlama araçları sayesinde veri tabanlarında saklanan tüm sistem verileri raporlanabilir.

Yazar: Hakan Hintoğlu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir