Karel Bulut Santral (Sanal Santral)

Buradasınız

Bulut Sanal Telefon Santralı

Bulut Santral Nedir?
Bulut santral, telefon santralı ihtiyacınızı kurumunuzda bir donanım veya yazılım bulunmasına ihtiyaç kalmaksızın internet üzerinden kullanmanıza olanak sağlayan yeni nesil bir hizmettir.
Bulut santral sayesinde yatırım maliyeti gerektiren telefon santrali özelliklerini kurumunuzda, abonelik sistemi ile hemen internet üzerinden kullanabilirsiniz. Hizmet, bulut üzerinden verildiği için internet erişimi olan her yer artık sizin ofisinizdir.
Şubeleriniz için ayrı ayrı yatırım yapmaya gerek kalmadan tüm kurumunuzu tek bir bulut santral olarak kolay web arayüzleri üzerinden yönetebilirsiniz.

Bulut SantralKarel Bulut Santral Kullanmanız için 8 Neden

  1. Yatırım Maliyeti Yoktur: Bulut santral için bir donanım veya kurulum bedeli ödenmesine gerek yoktur. Çözüm kullanıcı, dış hatlar ve bazı özel servisler bazında abonelik modeli ile kullanılır. Öngöremediğiniz ekstra maliyetlerle uğraşmazsınız.
  1. Her an her yerden erişilebilir: Bulut santral internet üzerinden erişilebilir olduğundan internet olan her yerden çalışanlarınız ve kurumunuz erişilebilir olur. Kullanıcı ve müşteri deneyimi tüm yerleşkelerinizde aynı kalitede sunulabilir.
  1. Kolay Kurulum: Çözümü kullanmaya başlamak için büyük projelendirmeler, zorlu kurulum adımları gerekmemektedir. Telefon sisteminiz birkaç tıklamayla erişime ve kullanıma hazırdır.
  1. Kolay Genişleyebilme: Kapasite ihtiyaçlarınıza göre santralınızın birkaç kullanıcıdan binlerce kullanıcıya kadar kolaylıkla genişleyebilmesi veya küçülebilmesi mümkündür. Uzun vadeli yatırım planlama ihtiyacı yoktur, kullandığın kadar öde sistemi geçerlidir.
  1. Kolay Yönetim: Santralınızın yönetimi, bakımı, güncellemesi için ek ücret ödemezsiniz. Sisteminiz her zaman en güncel uygulamalarla çalışır.
  1. Avantajlı Görüşme Ücretleri: İnternet telefon servis sağlayıcılara kurumsal erişim numaranızı taşıyarak çok daha uygun maliyetlerle görüşebilme imkanı sunar.
  1. Yüksek Güvenlik: Kurumunuzda esnek ve gelişmiş bir iletişim sistemi kurmanın bir ayağı olan tüm güvenlik gereksinimleri Karel bulut santral üzerinde sizin için sağlanmıştır. Bu da yüksek IT güvenliğinin gerektirdiği maliyet ve işgücünden tasarruf etmenizi sağlar.
  1. Gelişmiş Özellikler:
  2. Modern bir iletişim sisteminin sunduğu tüm gelişmiş özelliklere sahip olabilirsiniz
    Bulut Telefon- Otomatik karşılama
    - Gelişmiş çağrı yönlendirme
    - Sesli mesaj
    - Ses kaydı
    - Sesli mesaj ve ses kayıtlarının e-posta gönderimi
    - Anlık mesajlaşma, durum bilgisi
    - Outlook entegrasyonu
    - Mobil abone
    - Gelişmiş çağrı raporlama
    - Video ve sesli konferans
    - Hot Desking
    - LDAP
    - Radius /Active Directory desteği
    - İhtiyaçlarınıza uygun özelliklerde IP telefon alternatifleri, ve daha fazlası...
  3.  

Desteklenen Telefonlar:
SIP Telefonlar, YT500, Karel Mobil, IP Dect ve Wifi telefonlar
 
Özellikler
Abone Servisleri:

  • Müşteri kodu ile arama
  • Otomatik arama
  • Bekletme müziği
  • Meşgulde sıraya girme
  • Geri arama seçeneği
  • Çağrı aktarma
  • Çağrı tutma ve bilgi alma
  • Çağrı park etme ve park edilen
  • Çağrıyı geri alma
  • Çağrı yakalama
  • Çağrı transfer
  • Şef sekreter özelliği
  • Konferans
  • Rahatsız edilmeme
  • Çağrı yönlendirme
  • Uzaktan çağrı yönlendirme
  • Kulaklık kullanıcısı abone
  • Acil hat
  • Araya girme
  • Son numarayı tekrar arama
  • Dış hat bağlama
  • Paralel çalma
  • Telefon kilitleme
  • Ses seviyesi ayarlama
  • Bekçi kodu

IP Haberleşme Uygulamaları:
Karel Bulut Santral’ın dahili aboneleri, IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon, WiFi telefon, akıllı cep telefonu uygulaması gibi IP üzerinden haberleşebilen erişim birimleri ile her yerden her an kesintisiz iletişim sağlar.

Mobilite :
Karel Bulut Santral (Sanal Santral), kullanıcılarına mekandan bağımsız, her an her yerden hızlı ve ekonomik iletişim olanağı ile hareket özgürlüğü ve operasyonel verimlilik sağlar. Uzak aboneler de sistem özelliklerini kullanma olanağına sahip olurlar. Organizasyonun hareketli çalışanlarına erişimi kolaylaşır. Karel Bulut Santral ile veri ağına baglı “Erişim Noktası” kullanılarak, ek bir yatırıma gerek olmadan, SIP destekli WiFi telefonlar kablosuz haberleşme için kullanılabilir.

Karel Bulut Santral ile 3G/4,5G veya WiFi ağlar üzerinden yazılım tabanlı telefon ve Karel Mobil sayesinde, akıllı telefon, tablet ya da dizüstü bilgisayarlar sistemin abonesi olarak sistemin özelliklerinden faydalanırlar. IP DECT baz istasyonları, şirket veri ağı veya internet erişiminin olduğu uygun alanlara yerleştirilerek, kapsama alanının her noktasında kablosuz ve güvenli iletişim sağlar.

Karel Mobil, 3G/4,5G ve WiFi ağı üzerinden sesli haberleşmeyi sağlayan SIP telefon uygulamasıdır. Akıllı Cep telefonuna yüklenen uygulama, cep telefonunun IPG İletişim Platformunun bir abonesi olarak kullanılmasını sağlar. Böylece cep telefonu üzerinden, dahili numaraya gelen çağrılar cevaplanabilir veya sistem üzerinden arama yapılabilir. Karel Mobil, kuruluş içi veya dışı arayanların  dahili numaranız ile size her an, her yerden ulaşmasını sağlar.

Hot Desking özelliği ile herhangi bir kullanıcının, ortak kullanıma tahsis edilmiş bir IP telefon üzerinden sisteme kayıt olması ve bu telefonu kendi masa telefonu gibi kullanabilmesi mümkündür. Böylece her çalışan, kendi yetkisi ve özellikleri dahilinde ortak telefonlardan faydalanabilir. Görüşmeler çağrı raporlarında kendi abone numarasıyla raporlanır. Bireysel cihaz sayısı ihtiyacı azalır, tasarruf sağlanır.

Görüntülü Görüşme:
Karel Bulut Santral’ine bağlı tüm IP aboneler gerek kendi aralarında gerekse IP dış hatlar üzerinden görüntülü telefon, Karel Mobil ve/veya yazılım tabanlı telefonlarla görüntülü görüşme yapma imkanına sahiptir.

TÜMLEŞİK İLETİŞİM UYGULAMALARI
Çağrı Raporlama Yazılımı:
Karel Bulutta Santral sahip olduğu gelişmiş raporlama özellikleri sayesinde her ay görüşme trafiği ile ilgili ayrıntılı raporları size değişik formatlarda otomatik olarak eposta ile gönderebilir. Raporlama için pahalı ek sunucu veya yazılımlar satın almanıza gerek kalmaz.
 
Web-Abone Sayfası:
Kullanıcıların kendi telefon işlemlerini, bilgisayarlarından, tabletlerinden veya akıllı mobil telefonlarından kullanmalarına olanak sağlayan, web tabanlı bir arayüz bulunmaktadır. Bu arayüz zaman ve enerji verimliliği sağlar.
Aboneler kendi abone web sayfaları üzerinden kendi sesli mesajları, çağrı kayıtları gibi bilgileri takip ederken, ayrıca konferans odalarını yönetebilir, günlük iletişim parametrelerini kontrol edebilirler. (Örneğin; cep telefonuna çağrı yönlendirme, Karel Mobil, vb.)
Widea:
Sistemin tüm programlama, bakım ve alarm işlemlerinin uzaktan da yapılmasını sağlayan web tabanlı uygulamadır. Her noktadan, yetkilendirme seviyelerine göre sisteme bağlanarak gerekli ayarlamalar yapılabilir.
Outlook Entegrasyonu:
E-Posta istemci programı olarak MS Outlook kullanan kullanıcıların, diğer kullanıcıların meşguliyetlerini görebildiği, arama başlatabildiği, pek çok servis özelliğini direkt e-posta programları üzerinden kullanmalarına olanak sağlayan uygulamadır.
Anlık Mesajlaşma:
IP telefon kullanıcılarının birbirleri arasında anlık olarak yazılı mesaj iletmesini  sağlayan yapıdır.
Durum Bilgisi:
Sistem üzerindeki tüm kullanıcıların, birbirlerinin gerçek zamanlı meşguliyet durumlarını görmelerini sağlar.
IVR:
Sistemi dışarıdan arayan kişilerin akıllı menüler ile yönlendirilerek aradıkları kişilere herhangi bir müdahale olmadan otomatik olarak ulaşmalarını sağlar.
Robot Operatör:
Çok kanallı bütünleşik robot operatör, sesli mesaj, gömülü bekletme müziği kayıt alanı, uzaktan mesaj yükleme ve kontrol etme olanağıyla gelen çağrıların hızlı ve etkin dağıtımını sağlar, kurum imajını güçlendirir.
Sesli Mesaj:
Sistem içinde bulunan kullanıcıların ya da sistemi dışarıdan arayan kişilerin herhangi bir aboneye sesli mesaj bırakmasını sağlar.
Sesli Mesaj E-posta Gönderimi:
Bir kullanıcıya bırakılan sesli mesajın kullanıcıya e-posta ile ulaştırılmasını sağlar. Böylece kullanıcılar her noktadan mesajlarına erişebilirler.
Ses Kaydı:
Sistemde yapılan görüşmelerin kaydedilmesini sağlar. Kayıtlar web arayüzü üzerinden yönetilebilir.
Konferans Odaları :
Sistem üzerinde mevcut konferans özelliği ile toplantı maliyetleri ve süreleri azalır. Her kullanıcı kendisi için şifre korumalı ya da açık konferans odası tanımlayarak, kolaylıkla konferans görüşmeleri başlatabilir.
Görüntülü İletişim:
SIP video telefonlar gibi cihaz veya yazılım tabanlı video telefonları ile görüntülü iletişim kullanılarak verimlilik artışı sağlanabilir, ayrıca müşteri hizmetlerinde fark yaratma imkanı yakalanabilir.

Bulut Santral Demo Talebi