İhtiyaca Göre Çözümler

Buradasınız

Müşteri Deneyimlerini İyileştirme

Müşteri ile ilk temas, ilk izlenimler, ve toplam müşteri deneyimlerini iletişim sistemleri ile iyileştirmek

İlk izlenimin hayati önem taşıdığı günümüz iş dünyasında, Karel İletişim Sistemleri arayanları karşılamada ilk temas noktası olarak farklılık yaratıyor. Robot operatör, sesli mesaj, IVR gibi iletişim teknolojileri, sundukları işletmeye göre özelleştirilebilen gelişmiş karşılama yöntemleri ile şirketlere, kurum ve kuruluşlara; işletme büyüklüklerinden bağımsız verimlilik ve imaj sağlıyor.
 
Karel İletişim Sistemlerinin sunduğu robot operatör özellikleri, operatörün veya sekreterin yardımına gerek kalmadan gelen çağrıların interaktif olarak aranılan aboneye ya da departmana aktarılmasını sağlıyor. Sesli mesaj özelliği ise abonelere, diğer aboneler ya da dışarından arayanlar tarafından mesaj bırakılmasını sağlıyor.
 
Yukarıda belirtilen özelliklere ek olarak Karel Tümleşik İletişim Sistemleri ve Karel IP İletişim Sistemleri ile ise robot operatör ve sesli mesajların web üzerinden yönetilmesi ve sesli mesajların e-mail ile iletilmesi gibi gelişkin çözümler işletmelerin hizmetine sunuluyor.