İşinizin Kontrolü Elinizde
Karel CRM’in bulut tabanlı alt yapısı sayesinde verilerinizi güvenle saklarken donanım maliyetlerinden tasarruf edebilir, ekstra yatırım yapmadan ve bakım süreçleri ile vakit kaybetmeden işinizi her yerden kolaylıkla yönetebilirsiniz. Yedekleme, güvenlik ve erişim gibi konular için endişelenmenize gerek yok; tüm bu süreçler Karel uzmanlığıyla sizin için yönetiliyor.
Karel CRM, işletmelerin satış, pazarlama, finans ve operasyon süreçlerini tek bir platform üzerinden yönetmesini sağlayan; bulut tabanlı, modüler yapıda, bulut santral ve sosyal medya entegrasyonlarına sahip, kullanımı kolay bir müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümüdür.
● Kişiler, Aday, Potansiyel ve Müşteri Yönetimi
● Aday Kampanya Aktarımı
● Fiyat Teklifi Hazırlama
● Satış Fırsatları
● Sipariş Yönetimi
● Teklif ve Sipariş Onaylama
● Temel Finans ve Ön Muhasebe
● Kasa ve Banka Takibi
● Çek/Senet Takip Programı
● Görüşme ve Etkinlik Yönetimi
● Karel Connect Bulut Santral Entegrasyonu
● Sosyal Medya Entegrasyonu
● Stok Yönetimi ve Depo Takibi
● Ürün ve Hizmet Tanımlama
● Faturalar ve E-Fatura
● Görev Yönetimi ve İş Takibi
● Kanban ile Süreç Yönetimi
● Performans Yönetimi
● Gelişmiş Raporlama ve Analiz
● Dosyalar ve Notlar
İhtiyacınıza uygun paketler arasından seçiminizi yapabilirsiniz.
14 gün ücretsiz deneme ve detaylı bilgi için hemen iletişime geçin.