Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olan Bora Tuncer, 2015 yılında Sabancı Üniversitesi’nde Executive MBA programını tamamladı. Yaşam boyu öğrenmeye olan inancıyla şu anda Yeditepe Üniversitesi’nde İşletme Doktora programı kapsamında akademik eğitimini sürdürüyor.
1994-2003 yılları arasında Deloitte Türkiye Ofisinde üstlendiği görevlerin ardından, 2003 yılında Schneider Electric’e katıldı. Türkiye Genel Müdürlüğü, Türkiye, Orta Asya, Pakistan ve Kazakistan Bölge Başkanlığı gibi görevlerin ardından en son Schneider Electric Uluslararası Operasyonlardan Sorumlu Dijital Dönüşüm Kıdemli Başkan Yardımcılığı görevinde Pasifik, Hindistan, Orta Doğu, Afrika ve Güney Amerika’da yaklaşık 95 ülkeyi kapsayan bölgenin transformasyonundan sorumlu olarak çalıştı.
Tuncer kariyerinde dijitalleşme, sürdürülebilirlik, inovasyon odağıyla yeni kanallar yaratma ve geliştirme ve çok katmanlı operasyonları yönetme alanında önemli başarılara imza attı. Yönetimi döneminde pek çok genç yöneticinin gelişimine destek veren Tuncer, aynı zamanda yönetim kurulu seviyesinde kadınların güçlendirilmesi çalışmalarına liderlik etmekte ve genç yeteneklerin karar süreçlerine dahil olmalarını destekleme yönünde mentorluk yapıyor.
Sürdürülebilir Mobilite İnisiyatifi (SMI), E-Mobilite Derneği ve İMSAD-Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği yönetim kurulu üyeliklerini üstlenmekte olan Bora Tuncer aynı zamanda TÜSİAD üyesi.
1975 yılında Ankara’da doğan Alper Sarıkan, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Elektrik Elektronik Bölümü’nden 1997 yılında mezun oldu. Ardından Gazi Üniversitesi Elektrik Elektronik Bölümü’nden 2001 yılında yüksek lisans, 2010 yılında doktora diploması aldı.
Çalışma hayatına Karel ArGe’de 1997 yılında başlayan Sarıkan, dijital tasarım ve yazılım geliştirme ekiplerinde üstlendiği sorumluluklarla ArGe bünyesinde mühendislikten, direktörlüğe kadar tüm kademelerde görev aldı. Aktif çalışma hayatının yanı sıra üniversite sanayi işbirliği kapsamında Bilkent Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü son sınıf öğrencileri için yürütlen sanayi odaklı bitirme projelerinde sanayi danışmanı olarak görev yapmakta, yine aynı üniversitede Bilgisayar Mühendisliği bölümünde sayısal tasarım derslerine yarı zamanlı akademik personel olarak katılmaktadır.
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi alanında yüksek lisans yaptı. Kariyerine reklam ajansında başlayan Erdurak, marka stratejisi, dijital pazarlama ve etkinlik yönetimi üzerine farklı projeler yönetirken gençlik iletişimine dair birçok markanın sürecine de liderlik etti.
Doğan Holding’de 2017’de çalışmaya başlayan Erdurak, kültür dönüşümü projeleri, sürdürülebilirlik stratejisi, kurumsal sosyal sorumluluk projelerinde ve Doğan Grubu çatısı altındaki markaların lansman ve iletişim stratejisi planlamalarında etkin rol aldı. Erdurak, grubun Sabancı Üniversitesi iş birliğiyle genç yöneticilere yönelik gerçekleştirdiği Liderlik Okulu’na katıldı; burada vizyoner bakış açısını ve stratejik yönetim vizyonunu güçlendirdi.
Paydaş katılımını merkeze alan, değer ve sürdürülebilirlik odaklı yenilikçi bir iletişim stratejisi benimseyen Erdurak, yeni görevinde Karel’in Türkiye ve global ölçekteki başarılarını daha geniş kitlelere ulaştırarak marka algısını güçlendirmeyi amaçlıyor.