Referanslar ve Başarı Hikayeleri

Buradasınız

Karel, işletmelerin ihtiyacına uygun ve kullanıcıların en yüksel verimi alabileceği ürün ve çözümleri sayesinde, Dünya'da 30'dan fazla ülkede 12 milyonu aşkın kullanıcıya sahiptir. Yalnızca Türkiye'de 700 binin üzerinde işletme ve kamu kuruluşu Karel ürünleri kullanmaktadır.
Aşağıda farklı ürün gruplarına ait tamamlanan projelerden ve başarı hikayelerinden bazılarını bulabilirsiniz;

Mersin PPP Şehir Hastanesi
Mersin PPP Entegre Şehir Hastanesi
1300 yataklı Mersin PPP Entegre Şehir Hastanesi'nde yaklaşık 5000 IP port kapasiteli IPG İletişim Platformu, 80 agent ve 8 supervisor kapasiteli IP Çağrı Merkezi, 460 baz istasyonu ve 360 DECT el üniteli IP DECT Sistemi, IP terminaller ve 1500 yazılım tabanlı IP telefon kurulumu gerçekleştirildi. 
Kayseri PPP Şehir Hastanesi
Kayseri PPP Entegre Şehir Hastanesi
1600 yatak kapasiteli Kayseri PPP Entegre Şehir Hastanesi'nde yaklaşık 6000 port ve hibrid yapıda çalışan IPG İletişim Platformu, 30 agent ve 2 supervisor kapasiteli IP Çağrı Merkezi, 323 DECT baz istasyonlu IP DECT Sistemi ve IP terminallerin kurulumu yapıldı.
Isparta Şehir Hastanesi
Isparta PPP Entegre Şehir Hastanesi
Karel’in entegrasyon yetenekleri sayesinde birbiri ile tam uyumlu çalışabilen çözümlerin kullanıldığı Isparta Şehir Hastanesi iletişim altyapısı, yüksek verimlilikte ve kesintisiz bir iletişim imkanı sunmaktadır. Kullanılan sistemler; IPG İletişim Platformu, IP ve analog telefonlar, IP DECT Sistemi, Hemşire Çağrı Sistemi, Uzaktan Destek Sistemi ve Yardım Masası Çözümü
Adana PPP Entegre Şehir Hastanesi
1600 yataklı Adana PPP Entegre Şehir Hastanesi'nde  4500 port kapasiteli IPG İletişim Platformu, 30 agent ve 2 supervisor kapasiteli IP Çağrı Merkezi ve WiFi handsetlerin kurulumu gerçekleştirildi. 
Eskişehir PPP Şehir Hastanesi
Eskişehir PPP Entegre Şehir Hastanesi
1081 yatak kapasiteli Eskişehir PPP Entegre Şehir Hastanesi'nde yaklaşık 5000 port ve hibrid yapıda çalışan IPG İletişim Platformu, IP Çağrı Merkezi ve 220 DECT baz istasyonlu IP DECT Sistemi kurulumu yapıldı.
Manisa PPP Şehir Hastanesi
Manisa PPP Entegre Şehir Hastanesi
600 yataklı Manisa PPP Entegre Şehir Hastanesi'nde dağınık yapıda yaklaşık 3200 port ve hibrid yapıda çalışan IPG İletişim Platformu, 20 agent ve 2 supervisor kapasiteli IP Çağrı Merkezi ve 220 baz istasyonlu IP DECT Sistemi kurulumu gerçekleştirildi. 
Bilkent PPP Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası
Bilkent PPP Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası
Bilkent PPP Sağlık Bakanlığı Hizmet Binasında  5500 IP port kapasiteli IPG İletişim Platformu, IP Çağrı Merkezi, 120 baz istasyonu ve 120 DECT el üniteli IP DECT Sistemi kurulumu tamamlandı.
Varyap meridian iletişim altyapısı için Karel ile birlikte çalıştı
Varyap Meridian İletişim Altyapısı Karel ile Yenilendi!
Varyap Meridian, Karel'in sunduğu kartlı geçiş sistemi, IP telefon santralı, IP güvenlik kameraları ve plaka tanıma sistemi ile tüm iletişim altyapısını yeniledi, verimlilik ve güvenlik konusunda büyük avantaj sağladı.
IPG İletişim Platformu
Karel IPG İletişim Platformu Referans Listesi
Geleceğin IP iletişim platformu olan IPG Serisi, orta ve büyük kapasiteli işletmelere yönelik olarak tasarlanan IP telefon santralıdır. IPG İletişim Platformunu kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
IP Çağrı Merkezi
Karel IP Çağrı Merkezi Referans Listesi
Çağrı merkezi ihtiyaçları için Karel IP Çağrı Merkezi ürününü tercih eden ve kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
CCTV Güvenlik Kamera Sistemleri
Karel CCTV Referans Listesi
Karel tüm ihtiyaçlara cevap verecek yapıda; çeşitli teknoloji, özellik ve kapasitelerde güvenlik kamera sistemleri, interkom ve alarm sistemleriyle tüm mekanlarda güvenliği gözlem ve kayıt altında tutacak çözümler sunmaktadır. Karel CCTV çözümlerini kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
karel sağlık sektörü referansları
Sağlık Sektörü Referans Listesi
Karel, sağlık sektörüne yönelik olarak entegre çözümler sunmaktadır. IP iletişim altyapısı sayesinde farklı ihtiyaçlara yönelik telefonlar, IP DECT Sistemi, Hemşire Çağrı Sistemi, IP Çağrı Merkezi, CCTV çözümleri ve kurumların mevcut sistemleri birbirleri ile tam uyumlu olarak çalışmaktadır. Sağlık sektöründeki referans kuruluşların listesi için tıklayınız >>
Mango
MANGO Mağazalarında İletişim ve Güvenlik Çözümleri
Mango, Türkiye’deki mağazalarının tamamında iletişim ve güvenlik kamera sistemleri ihtiyaçlarını Karel çözümleri ile sağlıyor. Mağazalar ile merkez arasında ve mağazaların kendi aralarında haberleşmeleri Karel IP İletişim Çözümleri ile sağlanıyor.​
Airties
Airties Nasıl Verimliliğini Arttırdı ve Giderlerini Azalttı
Airties’ın kurumsal iletişimi Karel Tümleşik İletişim Çözümü tarafından karşılanıyor. 220 Airties çalışanı tümleşik iletişim ile modern iletişim uygulamaları kullanıyor.
Ramada IP İletişim ve CCTV Müşteri Deneyimi
Ramada Plaza Hotel'de IP İletişim ve Güvenlik Sistemleri
Ramada Plaza Trabzon Hotel & Spa'nın tüm IP İletişim ve CCTV ihtiyaçları için Karel tarafından Türkiye’de tasarlanmış, geliştirilmiş ve üretilmiş ”IPG1000 IP İletişim Platformu”nun 805 adet IP abone kapasitesinde kurulumu gerçekleştirildi.
Innovia Güvenlik Kamera sistemi müşteri deneyimi
INNOVIA 2, Güvenlik Kamera Sistemi Projesi
Innovia 2 sitesinde, güvenlik ihtiyacını karşılamak ve site içi düzeni sağlamak için 530 adet Karel IP Kamera kullanılıyor. Karel Güvenlik Kamera sistemi, site yönetim yazılımı ve mevcut diğer sistemlerle entegre olarak çalışıyor.
Saray Halı
Saray Halı, Araç ve Isı Takibini Birleştirdi
​Saray Halı’nın iş gereksinimlerine istinaden, tüm Türkiye genelinde teşkilatlanmış şirket araçlarına Karel Araç Takip Sistemi montajı yapıldı.
Akasya Residence
Akasya Residence, İletişim Çözümleri İçin Karel’i Seçti
Akasya Acıbadem projesinin etaplarından olan ve bünyesinde hem ofis hem de konut barındıran Akasya Residence’da, 432 portlu Karel IP İletişim Sistemi tercih etti.
Atakum Belediyesi
Samsun Atakum Belediyesi'nin Tercihi Karel Tümleşik İletişim
​Karel Tümleşik İletişim Çözümü ile Atakum Belediyesi'ne çalışanları, vatandaşları arasında etkin iletişim kurabileceği, maliyetleri yönetebileceği ve lokasyon bağımlılığını ortadan kaldıran, uygun maliyetli bir çözüm sunuldu.
Bilgiodası
Bilgiodası, Verimliliği Artıran Yaratıcı ve Tümleşik Çözümler
Bilgiodası, tüm ihtiyaçlarını tek elden yönetebileceği bir çözüme odaklanarak Karel Tümleşik İletişim Çözümünü seçti.
Sur Yapı
Karel, İletişim Çözümleriyle Sur Yapı Projelerinde Katma Değer Sağlıyor
Karel’in sunduğu iletişim çözümüyle Adapark Sur Yapı’ da 880, Exen İstanbul ‘da ise 640 abone ile konut sakinleri, birbirleriyle, sosyal tesisler, güvenlik ve site yönetimi ile kesintisiz güvenli iletişimin konforunu yaşıyor.
KTO Karatay Üniversitesi
Üniversitelerin İletişim Sistemi Tercihi; Karel Tümleşik İletişim
KTO Karatay Üniversitesi'nin kendine has gereksinimlerini karşılayacak çözüm Karel Tümleşik İletişim Çözümü ile sağlandı. Tümleşik İletişim, KTO Karatay Üniversitesi'nin iletişim sistemini daha verimli kullanmasını ve hem işgücü hem de iletişim giderlerinde tasarruf etmesine olanak verdi.
Avrasya Hastanesi
Özel Avrasya Medi-Tech Hastanesi IP Çağrı Merkezi Çözümünü Buldu
Özel Avrasya Medi-Tech Hastanesi; gereksinimlerini karşılayabilecek ve ilave özellikler ile hem hasta/misafir memnuniyetini hem de çalışan verimliliğini yükseltebilecek, uygun maliyetli çözümü Karel’de buldu.
TECO
TECO, İletişim İhtiyacı İçin Karel'i Tercih Etti
Karel TECO’ya Tümleşik İletişim Çözümü ile çalışanları ve iş ortaklarıyla verimli ve tasarruflu iletişim kurabileceği bir çözüm sundu. Tümleşik İletişim sayesinde farklı lokasyonlardaki şirket çalışanları tek lokasyondaymış gibi iletişim bütünlüğüne sahip oldular.
İmperial Hastanesi
İmperial Hastanesi'nin IP Çağrı Merkezi Seçimi: Karel
Karel yeni nesil IP Çağrı Merkezi Çözümü ile İmperial Hastanesi’ne müşterileri ile etkin iletişim kurabilmesi ve müşteri memnuniyetini arttırabilmesi için uygun maliyetli bir çözüm sundu.
Yunus Marketler Zinciri
Çok Şubeli Yunus Marketler'in İletişim Çözümü
Yunus Marketler Zinciri’nde, kurulan yeni sistem ile birlikte; iletişim sisteminin yönetimi BT ekibi tarafından kolaylıkla sağlanır hale geldi. Merkez ve şubeler arasındaki iletişim, birbirine entegre şekilde tek bir sistem üzerinden yapılandırıldı.
Çelikel
Telefon Santralının Ötesinde Bir İletişim Çözümü: Karel Tümleşik İletişim
Teknoloji ile barışık, yenilikleri barındıran, yeniliklere açık bir sistem kullanmak isteyen Çelikel, Karel'i seçti. Bu sayede çalışanlar masa başına bağımlı olmaktan kurtuldu ve verimlilik artırıldı.
Enocta
Enocta, Farklı Lokasyonlu Yapısına En Uygun Çözümü Buldu
Enocta, Karel Tümleşik İletişim Çözümü sayesinde farklı lokasyonlardaki şirket çalışanları tek lokasyondaymış gibi etkin iletişim imkanına sahip oldu. BT departmanı, Karel çözümleri ile iletişim sistemine kolaylıkla erişebilir ve şirket gereksinimleri çerçevesinde iletişim sistemini yönetebilir konuma geldi.
Hukuk Bürolarında Çağrı Merkezi Kullanımı
Hukuk Bürolarında IP Çağrı Merkezi Kullanımı
Karel IP Çağrı Merkezi ile çalışmaya başladıktan sonra kayıp çağrımız söz konusu olmadı. Arama sayılarının artabilmesi bize ciro açısından büyük katkı sağladı. Bu yüzden bütün hukuk bürolarına Karel IP Çağrı Merkezi’ni tavsiye ediyorum.
Apartman Konuşma Sistemleri
Karel AKS Referans Listesi
Apartman konuşma sistemleri ile gelen ziyaretçileri daire veya ofis içindeki monitörlerde görmek, onlarla sesli ve görüntülü iletişim kurmak mümkündür. Ayrıca Karel AKS ürünleri, IP tabanlı santralllar ve CCTV sistemleri ile tam entegre çalışabilir. Karel Apartman Konuşma Sistemleri kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>
Apartman Konuşma Sistemleri
Karel Araç Takip Sistemi Referans Listesi
Karel Araç Takip Sistemi, araç filosunun bir harita üzerinde gerçek zamanlı olarak takip edilmesini sağlar. İnternet erişimi olan bilgisayar veya akıllı telefonundan kullanımı kolay bir arayüz yardımıyla araç takibi ve filo yönetimi mümkündür. Karel Araç Takip Sistemi kullanan kuruluşların listesi için tıklayınız >>