Türkiye’nin En Büyük Santral Üreticisi
KAREL’den Bulut Çağrı Merkezi

 

Her An Her Yerden Erişim

  • Bulut Çağrı Merkezi internet üzerinden erişilebilir olduğundan internet olan her yerden çalışanlarınız ve kurumunuz erişilebilir olur.
  • Bulut Çağrı Merkezine internete bağlanabilen tüm akıllı cihazlardan erişilebilir.
  • Kullanıcı ve müşteri deneyimi tüm yerleşkelerinizde aynı kalitede sunulabilir.

Sıfır Yatırım Maliyeti

  • Altyapınız hazır ise uzaktan kurulumlar için maliyet oluşmaz.
  • Dış hatlar ve abonelik servisleri aylık abonelik modeliyle hemen kullanılmaya başlanabilir.
  • Öngöremediginiz ekstra maliyetlerle uğraşmazsınız.

Avantajlı Görüşme Ücretleri

  • İnternet telefon servis sağlayıcılara kurumsal erişim numarası taşınabilir.
  • Çok daha uygun maliyetlerle görüşebilme imkanı sunar.

Yüksek Güvenlik

  • Kurumunuzda esnek ve gelişmiş bir iletişim sistemi için tüm güvenlik gereksinimleri Karel Bulut Çağrı Merkezi üzerinde sağlanır.
  • Bu durum yüksek IT güvenliğinin gerektirdiği maliyet ve işgücünden tasarruf etmenizi sağlar.

Kolay Kurulum ve Ölçeklenebilme

  • Çözümü kullanmaya başlamak için büyük projelendirmeler, zorlu kurulum adımları gerekmez.
  • İletişim sisteminiz birkaç tıklamayla erişime ve kullanıma hazırdır.
  • Kapasite ihtiyaçlarınıza göre santralınızı kolaylıkla genişleyebilmesi veya küçülebilmesi mümkündür.
  • Uzun vadeli yatırım planlama ihtiyacı yoktur, kullandığın kadar öde sistemi geçerlidir.

Kolay Yönetim ve Kendi Kendini Güncelleyebilme

  • Çağrı merkezi sisteminizin yönetimi, bakımı, güncellemesi için ek ücret ödemezsiniz.
  • Sisteminiz her zaman en güncel uygulamalarla çalışır.

Bulut Çağrı Merkezi ile İnternet Erişimi Olan Her Yer Ofisiniz

  • Standart sunucularda çalışan yazılım
  • Esnek, ölçeklendirilebilir, genişleyebilir sistem
  • Mekandan bağımsız, farklı cihazlardan çalışma ve yönetim imkanı
  • Kolay kapasite arttırım olanağı
  • Dahili mini CRM
  • Sektörel ve CRM yazılımlarıyla entegrasyon
  • Gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları
  • Tüm görüşmelerde ses kaydı
  • Esnek çağrı dağıtım senaryoları
  • Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama
  • Outbound arama
  • Wallboard
  • Detaylı özellikler için tıklayınız >>

Karel Bulut Çağrı Merkezi Entegrasyonları

Karel Çağrı Merkezi, gelişmiş entegrasyon dokümantasyonları ve danışmanlık hizmetleri ile farklı sektörlerdeki yazılımlarla kolay entegrasyonlar sunuyor.

Kurumsal Yazılımlar, Turizm ve Rezervasyon Uygulamaları, Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamaları, Hastane Randevu Sistemi, Hukuk/Borç Takip Çözümleri, Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları, Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler ve çok daha fazlası ile kolay ve sorunsuz entegrasyon...

Karel Çağrı Merkezi Entegrasyon Yetenekleri için detaylı bilgi >>

Karel Bulut Çağrı Merkezi Hangi Sektörlerde ve Hangi Projelerde Kullanılabilir?

Her Yerden
Çalışma

Operatörler internet olan her yerden, lokasyon bağımsız çalışabilir

Sipariş Projelerine
Özel Çözümler

Otomatik sipariş ve paket servisler için operatör ile görüşmeden işlemi tamamlayabilme

Tele Tahsilat
Borç Sorgulama

Bakanlıklar, finans kurumları, hastaneler, belediyeler gibi farklı yapılara uygun entegrasyonlar

Şube Çağrı
Yönetimi

Bankalar, market zincirleri ve lojistik şirketleri gibi çok şubeli kurumların merkezi yönetimi

Anket Benzeri
Dış Aramalar

GSM hatları üzerinden yapılan dış aramalarda (müşteri memnuniyet aramaları, randevu onayı, tele anketler gibi) dinamik anket uygulamaları

Metni Sese
Dönüştürme

Yazılı bir metni sese dönüştürme(Text to Speech) projeleri

Sesi Metne
Dönüştürme

Ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi(Speech to Text), kötü veya belirlenen sözcüklerde alarm üretme senaryoları

Otomatik
Ses Algılama

Otomatik ses algılama, ASR (Automatic Speech Recognition), sesli imza çözümleri

Hazırsanız Konuşalım?

Telefon numaranızı bize iletebilirsiniz ya da bizi arayabilirsiniz: 0850 2522 575. Size en yakın Karel Yetkili Servisi için tıklayınız >>