Telekom Çözümleri
Verimliliği artıran ve tasarruf sağlayan telekom çözümleri...
Karel, 35 yıldan uzun süredir Türkiye PBX pazarında açık ara pazar lideridir. Türkiye’de 700 binden fazla işletme Karel santralı kullanarak, işyeri haberleşme trafiğinin %50’den fazlasını oluşturmaktadır.

Karel ana faaliyet alanı Telekom’da, IP telefon santralları, terminal ekipmanları, çağrı merkezi, mobil haberleşme, video konferans çözümleri ve bunların bulut uygulamaları başta olmak üzere çeşitli iletişim çözümlerini tasarlayıp geliştirmekte, üreterek yurtiçi ve yurtdışı pazarlara sunmaktadır. Yakın gelecekte büyük önem arz edecek 5G çekirdek şebekesi yazılımları, nesnelerin interneti, dijitalleşme, Endüstri 4.0 uygulamaları da Telekom tarafında önemli çalışma ve proje alanlarındandır. Ayrıca, güvenlik kameraları, plaka tanıma, araç altı görüntüleme, görüntü kayıt ve izleme çözümleri, IP DECT haberleşme sistemleri ve hemşire çağrı sistemleri gibi tamamlayıcı nitelikteki ürün ve çözümlerin entegrasyonu ve projelendirmesi yapılarak sunulan katma değer artırılmaktadır.

Karel ana faaliyet alanı Telekom’da, IP telefon santralları, terminal ekipmanları, çağrı merkezi, mobil haberleşme, video konferans çözümleri ve bunların bulut uygulamaları başta olmak üzere çeşitli iletişim çözümlerini tasarlayıp geliştirmekte, üreterek yurtiçi ve yurtdışı pazarlara sunmaktadır. Yakın gelecekte büyük önem arz edecek 5G çekirdek şebekesi yazılımları, nesnelerin interneti, dijitalleşme, Endüstri 4.0 uygulamaları da Telekom tarafında önemli çalışma ve proje alanlarındandır. Ayrıca, güvenlik kameraları, plaka tanıma, araç altı görüntüleme, görüntü kayıt ve izleme çözümleri, IP DECT haberleşme sistemleri ve hemşire çağrı sistemleri gibi tamamlayıcı nitelikteki ürün ve çözümlerin entegrasyonu ve projelendirmesi yapılarak sunulan katma değer artırılmaktadır.