Ulaşım Sektörü
Ulaşım Sektörü için Teknoloji Çözümleri
Günümüzde havayolu şirketlerinden terminal, hava alanı gibi altyapı ve yönetim organizasyonlarına; lojistik firma ve alanlarından, yolcu taşımacılık ve servis hizmeti veren firmalara kadar ulaşım sektörü firmalarının müşterilerine benzersiz bir yolculuk deneyimi yaşatmak ve yeniden tercih edilebilir olmak için hedefi; müşteri beklentilerinin bir adım ötesine geçebilmektir.
Karel, ulaşım sektörünün tüm ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak oluşturduğu çözümlerle seyahat öncesinde, sırasında ve sonrasında ulaşım sektörü firmalarının iş yapış biçimlerini ve yarattıkları deneyimi iyileştirecek çözümler sunmaktadır.
Ulaşım sektörünün ihtiyaçları çerçevesinde Karel’in sunduğu çözümlerden öne çıkanlar; IP Telefon Santralı ve Görüntülü İletişim Çözümleri, IP Çağrı Merkezi Çözümü, Şube Çağrı Yönetim Sistemi, CCTV Kameralı Güvenlik Sistemleri, Karel ATS (Araç Takip Sistemi), araç içi kamera ve araç içi internet sistemleridir.
Karel IP İletişim Sistemleri, gerek çalışanlar arası gerekse müşteri iletişiminde her an her yerden ulaşılabilir olmayı mümkün kılarken, uç birim zenginliğiyle iletişimi kolaylaştırıyor. Esnek yapısı ve ölçeklenebilir kapasiteyle, birkaç çalışandan onbinlerce çalışana, tek ofis ya da dağınık yapıda her ölçekteki işletmenin kurumsal iletişimini yeni iş yapış biçimlerine uygun hale getiriyor.
Karel IP Çağrı Merkezi, müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen her büyüklükteki firmaya esnek ve uygun maliyetli bir çağrı merkezi çözümü sunuyor.
Karel Şube Çağrı Yönetimi, özellikle ulaşım sektöründeki gibi birden fazla lokasyonda şubeleri üzerinden hizmet veren firmaların dağınık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir ürün olarak karsımıza çıkıyor.
Karel, ulaşım sektörünün tüm ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak oluşturduğu çözümlerle seyahat öncesinde, sırasında ve sonrasında ulaşım sektörü firmalarının iş yapış biçimlerini ve yarattıkları deneyimi iyileştirecek çözümler sunmaktadır.
Ulaşım sektörünün ihtiyaçları çerçevesinde Karel’in sunduğu çözümlerden öne çıkanlar; IP Telefon Santralı ve Görüntülü İletişim Çözümleri, IP Çağrı Merkezi Çözümü, Şube Çağrı Yönetim Sistemi, CCTV Kameralı Güvenlik Sistemleri, Karel ATS (Araç Takip Sistemi), araç içi kamera ve araç içi internet sistemleridir.
Karel IP İletişim Sistemleri, gerek çalışanlar arası gerekse müşteri iletişiminde her an her yerden ulaşılabilir olmayı mümkün kılarken, uç birim zenginliğiyle iletişimi kolaylaştırıyor. Esnek yapısı ve ölçeklenebilir kapasiteyle, birkaç çalışandan onbinlerce çalışana, tek ofis ya da dağınık yapıda her ölçekteki işletmenin kurumsal iletişimini yeni iş yapış biçimlerine uygun hale getiriyor.
Karel IP Çağrı Merkezi, müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen her büyüklükteki firmaya esnek ve uygun maliyetli bir çağrı merkezi çözümü sunuyor.
Karel Şube Çağrı Yönetimi, özellikle ulaşım sektöründeki gibi birden fazla lokasyonda şubeleri üzerinden hizmet veren firmaların dağınık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir ürün olarak karsımıza çıkıyor.
IPG İletişim Platformu
Bulut Santral ve Çağrı Merkezi
IP Çağrı Merkezi
IP Telefonlar
Şube Çağrı Yönetimi
Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri
İletişim Sistemleri Referans Listesi
Bulut Santral ve Çağrı Merkezi
IP Çağrı Merkezi
IP Telefonlar
Şube Çağrı Yönetimi
Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri
İletişim Sistemleri Referans Listesi

Dokunmatik ekran, HD ses ve konferans özellikleri sunan IP video telefondur. Daha fazla bilgi için ürün broşürü >
IP1141 IP Telefon
HD ses destekli ve 6 hatlı gelişmiş IP telefondur. Daha fazla bilgi için ürün broşürü >
Karel Mobil SIP Softphone Uygulaması
Android ve iOS destekli akıllı telefon ve tabletlerde kullanabileceğiniz VoIP telefondur. Daha fazla bilgi için ürün broşürü >
EP112
Acil çağrı telefonudur. Daha fazla bilgi için ürün broşürü >