Neden Tümleşik İletişim?

Buradasınız

Yeni dünyada iletişim araçlarını sadece ofiste kullanmıyoruz. Evde, arabada, parkta, lokantada hatta evde televizyon karşısında iletişim araçlarını kullanıyorsunuz. İşyerleri de gittikçe “sanal” hale geliyor, yani işyeri veya çalışanların fiziksel olarak nerede oldukları çok önemli değil, online olmaları çoğu zaman yeterli.

Hatta eskiden iletişim deyince akla “sesli iletişim” gelirdi. Artık ses resimdeki parçalardan sadece birisi.

Sadece telefonla mı konuşuyorsunuz. Elbette Hayır. Bir müşterinize teklif göndermek için email veya faks kullanmanız gerekebilir; ya da uzun sürecek teknik bir değerlendirmeyi chat(IM-anlık mesajlaşma) üzerinden yapmayı uygun bulabilirsiniz; ya da yeni ürün prototipinizi farklı yerlerdeki ekiplerinizle değerlendirmek için video konferans yapma ihtiyacınız olabilir.

Bahsedilen iletişim yöntemlerini “farklı deneyimlerle” bağımsız şekilde kullanmak yerine neden daha “tümleşik” bir deneyim yaşamayasınız?

Tümleşik iletişime hoş geldiniz! Tümleşik iletişim, ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobil haberleşmenin bir araya gelmesini ve iş süreçleriyle entegrasyonunu ifade eder. Bu sayede iş arkadaşlarınızla, müşterilerinizle ve tedarikçilerinizle en verimli yöntemle iletişim kurabilir ve iş süreçlerini hızlı ve verimli hale getirebilirsiniz. Farklı ortamlardan yapılan haberleşmede benzer arayüzler kullanılması sayesinde kullanıcı deneyiminiz de daha basit ve tutarlı hale gelir.

Araştırmalara göre takım çalışmalarında yer alan veya sık seyahat eden çalışanlar, tümleşik mesajlaşma, anlık mesajlaşma, tek numara ile erişilebilme, konferans gibi tümleşik iletişim özellikleri sayesinde günde 60 dakikaya kadar tasarruf edebilmektedirler.

Tümleşik İletişim hakkında daha fazla bilgi burada >
 
 
Bu Yazıyı Okuyanlar, Bunları da Okudu:
Tümleşik İletişim ile 7/24 açığız
Tümleşik İletişimde Olmazsa Olmazlar
Neden BYOD Kalıcı Bir İş Trendi?

Yazar: Hakan Hintoğlu

BENZER YAZILAR