Bulut Santral Nedir? Bulut Santralın Avantajları Nelerdir?

Buradasınız

Bulut Santral, Sanal Santral, Bulut Santral Vodafone, Bulut Santral Nedir, En iyi Bulut Santral, Turkcell Bulut Santral, Bulut Santral Kurulumu, Verimor BULUT SANTRAL, Bulut Santral Kiralama
Bulut Santral Nedir?

Karel Bulut Santral, telefon santral ihtiyacınızı kurumunuzda bir donanım veya yazılım bulunmasına ihtiyaç kalmaksızın internet üzerinden kullanmanıza olanak sağlayan yeni nesil bir iletişim hizmetidir.

Bulut santral veya diğer bir adıyla sanal santral, yatırım maliyeti olmadan ve düşük ücretli bir abonelik sistemi ile internet platformu üzerinden istenilen her yerde ve her zaman kullanılabilir. Web arayüzleri ve web abone sayfası kullanılarak bulut santral kurulumu kolayca gerçekleştirilebilir. Bulut santralde aynı numara üzerinden aynı anda birden fazla gelen ve giden arama yapılabilirken, tüm ayarlar bir kullanıcı paneli üzerinden kolayca yönetilebilir.

Bulut Santralın Avantajları Nelerdir?

1) Başlangıç yatırım maliyeti yoktur.
Bulut santral veya sanal santraller için en başta herhangi bir yatırım maliyeti gerekmez ve aylık olarak kiralanabilir. Bulut Santral Fiyatları >>

2) Hızlı kurulum ve hemen kullanım sağlar.
Bulut santral, fiziksel kurulum gerektirmediği için birkaç dakika içerisinde kullanıma hazır hale getirilir.

3) Taşınmak çok kolaydır.
Yer değişikliği durumunda, cihazınızı (bilgisayar, ip telefon, akıllı telefon) yanınızda taşıdığınız sürece her yer ofisinizdir.

4) Güvenlidir.
Karel olarak hem yazılım hem de donanım elemanlarımız AES (Gelişmiş Şifreleme Standardı), TLS veya SRTP gibi standartlar taşımaktadır. Ayrıca, 2016 yılından beri ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgesiyle siber saldırılara karşı korumalıdır.

4) Kesintisiz iletişim ve erişim sağlar.
Güvenli ve Türkiye’deki veri merkezimizde barınan bulut santraller, elektrik ya da internet kesintisinden etkilenmez.

5) Maliyetleri hesaplıdır.
Bulut santral kiralama modeli ile uygun maliyetlerle kullanılabilir. Konuşma ve santral paketlerine düşük fiyatlarla sahip olabilirsiniz.

6) Güncelleme, bakım ve destek ücretsizdir.
Aylık ya da yıllık şeklinde destek ücreti ödemezsiniz.

7) Santral kapasitenizi kolayca güncelleyebilirsiniz.
Mevcut paketinizdeki üst dahili sınırına kadar dahililerinizi arttırılabilir, ihtiyacınız durumunda uygun koşullarda paket değişikliği yapabilirsiniz.

8) Genişlemek kolaydır.
Fiziksel santrallerin aksine ek karta ihtiyaç duymadan dış hat ve dahili sayınızı genişletebilirsiniz.

9) Entegrasyon olanakları sunar.
API hizmetiyle kullanmış olduğunuz CRM ya da yazılımınızla bulut santralinizi entegre edebilirsiniz.

10) Akıllı yönlendirme özelliği vardır.
Bölgenizde internet kesintisi olduğunda aramalarınız otomatik olarak mobil cihazınıza yönlendirilir.

11) Performans kontrolü sağlayabilirsiniz.
Ses kayıtlarını ihtiyaç durumunda sunarak müşteri memnuniyeti ya da çalışanların performansı kontrol altında tutulur.

12) Birçok cihazdan arama yapabilirsiniz.
Masaüstü IP telefon veya IP DECT (telsiz) telefonunuzla, akıllı telefonunuza yüklediğiniz uygulamalarla, bilgisayarınıza yüklediğiniz telefon yazılımıyla arama gerçekleştirebilir, gelen aramalara cevap verebilirsiniz.

Karel Bulut Santralın Özellikleri Nelerdir?

  • Robot Operatör (IVR) : Sesli yanıt sistemi (IVR), sizi arayanlara istediğiniz ses dosyalarını dinletip, bastıkları tuşlara göre farklı dahililere çağrıyı yönlendirme seçeneği sunar.
  • Ses Kayıt Sistemi: Bulut santralde yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını FTP sunucunuz üzerinde depolayarak daha fazla süreyle saklayabilirsiniz.
  • Sesli Mesaj: Sistem içinde bulunan kullanıcıların ya da sistemi dışarıdan arayan kişilerin herhangi bir aboneye sesli mesaj bırakmasını sağlar.
  • Sesli Mesaj E-posta Gönderimi: Bir kullanıcıya bırakılan sesli mesajın kullanıcıya e-posta ile ulaştırılmasını sağlar. Böylece kullanıcılar her noktadan mesajlarına erişebilirler.
  • Web-Abone Sayfası: Kullanıcıların kendi telefon işlemlerini, bilgisayarlarından, tabletlerinden veya akıllı mobil telefonlarından kullanmalarına olanak sağlayan, web tabanlı uygulamadır. Zaman ve enerji verimliliği sağlar. Aboneler kendi abone web sayfaları üzerinden kendi sesli mesajları, çağrı kayıtları gibi bilgileri takip ederken, konferans odalarını yönetebilir, günlük iletişim parametrelerini kontrol edebilirler. (Örneğin; cep telefonuna çağrı yönlendirme, Karel Mobil, vb.)
  • Widea: Sistemin tüm programlama, bakım ve alarm işlemlerinin uzaktan da yapılmasını sağlayan web tabanlı uygulamadır. Her noktadan, yetkilendirme seviyelerine göre sisteme bağlanarak gerekli ayarlamalar yapılabilir.
  • Telesekreter Kaydı: Bulut santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine yönlendirilir.
  • Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı: Sanal santraliniz, eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir.
  • Gelişmiş Dahili Yönetim: Şirket personellerinizi bulut santralinizin (sanal santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.
  • Outlook Entegrasyonu: E-posta istemci programı olarak Outlook kullanan kullanıcıların pek çok servis özelliğini direkt e-posta programları üzerinden kullanmalarına olanak sağlayan entegrasyon yapısıdır.
  • Güvenlik Sistemleri ile Entegrasyon: Karel CCTV ürünleri ile tam entegrasyon sayesinde görüntülü arama, hareket sensör araması, kameralı ortam ile sesli görüşme yapılabilir. Farklı ortam kontrolleri telefondan yapılabilir. Akıllı telefonlardan bu bilgilere erişilebilir.
  • Şube ve Dahililer Arasında Ücretsiz Görüşme
  • Konferans: Gelen ve giden aramalarda, üçüncü bir iç hat numarasını (dahili)  konuşmaya dahil edebilirsiniz.
  • Görüşme ve Dahili Raporları: Numaralarınıza gelen ve giden tüm çağrıları, sizi arayıp cevaplanmayan çağrıları,  dahililerin gün, hafta ve ay bazında yaptığı tüm çağrı sayısını ve konuşma süresini raporlayabilirsiniz.
  • Resmi Tatil Ayarları: Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.
  • Otomatik Arama Listesine Kayıt
  • Operatör Meşguliyet Tablosu: Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.
  • Personel Yetkilendirme: Bulut santral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.
  • Rehberden Müşteri Tanıma
  • DISA Özelliği: Personellerinizin mobil telefonlarından internete gerek duymadan şirket santralinizi kullanarak arama yapabilmelerini sağlayan özelliktir.
  • Yazılım Entegrasyon Desteği(API) : Kullanmış olduğunuz yazılımınızla sanal santralinizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini yazılımınız üzerinde açabilir, arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için Karel Bulut Santral >>
 
Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Neden Karel Bulut Santral?
İletişim Sistemlerini Buluta Taşımanın 10 Avantajı
Telefon Santralı Satın Alırken Bilmeniz Gereken 15 Kriter

Yazar: Özkan Peksoy

BENZER YAZILAR