IP Telefonlar

Buradasınız

OP500 Yazılım Tabanlı IP Operatör Telefonu

Operatörlerin tüm iletişim ihtiyaçlarına aynı anda çözüm sağlayan yazılım tabanlı IP operatör telefonu

Karel OP500, sesli görüşme, video konferans, anlık mesajlaşma ve durum takibi gibi birçok temel IP telefon özelliklerine ek olarak sistem üzerinde oluşan alarmları izleme, konferans odalarını görüntüleme ve çağrıları aktarabilme gibi daha bir çok gelişmiş operatör özelliklerini sunan, farklı iletişim ihtiyaçlarına aynı anda çözüm sağlayan yazılım tabanlı IP operatör telefonudur.

Türkçe arayüze sahip olup, kullanıcı profiline göre istenen dil seçenekleri ile kullanılabilir.

Tüm fonksiyonların kullanımında “Sürükle Bırak” özelliği ile kullanıcı dostudur.

OP500 yazılım tabanlı IP operatör telefonun "Sürükle Bırak" özelliği ile sunduğu tüm avantajlar; sisteme adaptasyonu kolaylaştırarak, kullanıcılarına zamandan kazandırır.

Araç çubuğunda bulunan butonlardan tek tuşla aşağıdaki işlemleri yapabilir, durum bilgisini görebilirsiniz;

  • Mikrofon veya Zili Kıs
  • Otomatik Cevapla
  • Otomatik Konferans ve Konferans Odası Yaratma
  • Rahatsız Etme
  • Yönlendirme
  • PBX Grubuna Kayıt
  • Okunmamış Alarmlar
  • Sıraya Girmeyi İptal Et
  • Cevapsız Çağrılar
  • Sesli Mesajlar
  • Gündüz/Gece Modu Aktif
  • Pencereleri Göster/Gizle
  • Sesli görüşme
  • Video görüşme
  • Arama aktarma
  • Çağrı bekletme, çağrı yakalama
  • Doğrudan çağrı alma
  • Durum takibi
  • Microsoft Outlook entegrasyonu
  • Dahili rehber
  • Rehberden tıklama ile arama
  • Sesli görüşme kaydı
  • Uzaktan ekran kontrolü
  • Masaüstü paylaşımı
  • Masaüstüne bağlanma
  • Diğer OP500 kullanıcılarına yazılı mesaj gönderme
  • SIP Uyumlu
  • LDAP, Active Directory uyumluluğu
  • QoS ile ses ve video önceliklendirme
  • Şifreleme (TLS-SRTP)
  • USB ürünlerini otomatik tanıma
  • URL arama
  • Etkin hesap sayısı: 10
  • Konuşma kanal sayısı: 6
  • Video konferans kanal sayısı: 4
  • Sesli konferans kanal kapasitesi: 6
  • Ses Kodekler: G.729, G.711u/a, G.722, iLBC, EG711a, EG711u, ISAC, IPCMWB

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ARAYÜZ KULLANIMI

Kullanıcı, en sık ihtiyaç duyduğu fonksiyonlara göre arayüzde pencerelerin yerini, boyutunu ve sayısını şekillendirebilir. Bu sayede is verimliliğini arttıracak olan en efektif kullanımı kendi konfor alanı doğrultusunda oluşturur.

Çağrı Denetimi
OP500 yazılım tabanlı IP operatör konsolu üzerinde arayan ve aranan abonelerin isim, numara gibi tüm detaylarına ulaşılabilmektedir. Meşgulken veya aynı anda gelen birden fazla çağrı esnasında oluşan "uyarıcı pop-uplar" sayesinde çağrı kaçırılmaz, detaylarına ulaşılabilir ve kullanıcıya ek bilgileri (yönlendirme çağrısı, şebeke, harici, transferden dönen) takip edebilme konforu sağlar.

Rehber Penceresi

  • Sisteme eklenen tüm kişiler Rehber Penceresinde görülebilmektedir. Bu listede bir abonenin üzerine tıklayarak anlık ileti gönderebilir, masaüstü paylaşımı yapabilir hatta ilgili abonenin masaüstüne bağlanabilirsiniz. Ayrıca gerekli durumlarda anons yapılabilir, çağrı yakalayabilirsiniz.
  • "Grupları Yönet" özelliği sayesinde, istenilen her an yeni grup ekleyebilme, düzenleyebilme ve silebilme opsiyonları ile is süreçlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
 

Takip Edilecek Aboneler
Farklı listeler oluşturularak, aynı anda yüzlerce kişinin durum bilgisi takip edilebilmektedir. Bir tıklama ile bu kişiler aranılabilir, "çağrı sürükle bırak" özelliği ile gelen çağrı kolayca aktarılarak is akısındaki zaman kayıpları minimize edilir.

Park Listesi Penceresi
Görüşme yapıldığı esnada, arkadan gelen çağrılar olursa, "sürükle bırak" özelliği sayesinde çağrıları "Park Listesi'nde beklemeye alabilir, daha sonra bu çağrıyı bir aboneye veya konferans odasına aktarabilirsiniz.

Konferans Odaları
Aktif olan tüm konferans odaları, katılımcıları ve konferansın süresi sistemde görülebilmektedir. OP500 kullanıcısı, gelen bir çağrıyı istenilen odaya aktarabilir.

PBX Grup Penceresi
Her bir SIP hesabı için, PBX grubunda bulunan abonelerin detay bilgileri görülebilmektedir. Bu sayede listelerde erişim kodu, isim, PBX grubuna kayıt durumu ve süresi, telefon numarası, karşı tarafın erişim kodu-ismi, yönlendirme ve rahatsız edilmeme gibi tüm detaylara ekranınızdan kolayca ulaşabilirsiniz.

Çağrılar Listesi
Gelen/giden, cevapsız, engellenmiş tüm çağrıların tarih, süre, kişi, hesap ve sonuç gibi ayrıntıları listelenebilir.

Alarmlar
OP500, sistem üzerinde oluşan tüm alarmların izlenebilmesini sağlar.

Video Penceresi
Karsınızdaki kişi veya kişiler ile "Video Penceresi" sayesinde kurulan yüz yüze iletişim imkanı, iş verimliliğinizi arttırır.

 
Karel OP500 Yazılım Tabanlı IP Operatör Telefonu Broşürü [.pdf]