Airties Nasıl Verimliliğini Arttırdı ve Giderlerini Azalttı

Buradasınız

Son zamanlarda sık sık yenilikçi işletmelerin iş dünyasının giderek hızlanan düzeninde bir adım önde olmak için neler yaptıklarından, yapabileceklerinden bahsediyoruz. Zaman zaman uygulamaları örneklendirmenin de faydalı olacağına inanıyoruz. Bugün bloğumuzun konuğu Airties.

2004 yılında kurulan Airties, elektronik cihazları birbirine, İnternete ve insanlara kablosuz olarak bağlayan ürünler geliştiriyor ve pazarlıyor.  Airties, ağ teknolojilerini tüm kısıtlamalarından kurtararak, kullanıcılara internete diledikleri gibi bağlanarak kendilerini ifade  edebilme özgürlüğü sunuyor. Airties ürünleri ile  ‘Network’ kafa karıştırıcı bir kavram olmaktan çıkıyor, eğlenceye dönüşüyor.

Ürün portfolyosu (Triple Play), hızlı İnternet erişimi/ADSL/FTTx, kablosuz LAN, İnternet üzerinden telefon/VoIP  ve  İnternet üzerinden televizyon/IPTV gibi  teknoloji ürünlerinden oluşan Airties’ın kurumsal iletişimi Karel UCAP Tümleşik İletişim Uygulama Platformu tarafından karşılanıyor. 220 Airties çalışanı UCAP ile modern iletişim uygulamaları kullanıyor.

İş Gereksinimleri
Farklı lokasyonlarda bulunan Airties çalışanları farklı projelerde hatta farklı zaman dilimlerinde çalışmasına rağmen İletişim kurulmak istenildiği anda birbirlerinin müsaitliğini göremiyordu . Ofisler arası iletişimin yoğunluğu maliyetlerin kontrolsüz artmasına neden oluyordu. Ortak projelerde çalışanların yoğun konfesans ihtiyaçları istenilen düzeyde karşılanamıyordu. Airties çağrı merkezi ile iletişim sistemi arasında etkin bir entegrasyon bulunmuyordu. İletişimin yoğunluğu ve miktarı raporlanamıyordu.

Çözüm
Karel yeni geliştirdiği UCAP Tümleşik İletişim Uygulama Platformu ile Airties’a çalışanları, müşterileri ve iş ortakları arasında etkin iletişim kurabileceği, masrafları yönetebileceği,  benzersiz kullanıcı deneyimi sağlayan  uygun maliyetli bir çözüm sundu.

Türkiye, ABD, İngiltere, Rusya, Hollanda, Çin, Taiawan gibi lokasyonlarda buluanan 220 çalışan, Karel IP Telefonları ile Türkiye merkez ofislerine kurulan UCAP Tümleşik İletişim platformuna bağlandı.  Sistemde çalışanlara gelişmiş durum bilgisi ve anlık mesaj desteği de sunuldu.

Gelişmiş yeteneklere sahip 10’dan fazla konferans odası ile Airties’in çalışanları ve iş ortakları ile verimli konferans görüşmeleri yapması sağlandı.

SIP Trunk uygulamaları ile Airties çağrı merkezi UCAP’e entegre edildi.  UCAP alarmları Airties’İn kullandığı ağ görüntüleme yazılımı olan Nagios üzerinden izlenebilir hale getirildi.

Karel WebCM raporlama ve faturalandırma uygulaması ile departman ve kişi bazında gelişkin raporlamaların alınması sağlandı. Karel’in sunduğu çözüm ile Airties dağınık lokasyonlardaki kullanıcılarını  tek bir noktadaymış gibi tek bir sistem altında yönetebilir hale geldi.

Airties IT Direktörü Melih Özkan: “Karel’i tercih etmemizin sebebi bize iş gereksinimlerimize uygun, gelişmiş yetenekleri olan kolaylıkla yönetilebilir bir çözüm sunmaları. UCAP, çağrı merkezimiz, alarm sistemimiz ve BT altyapımız ile entegre çalışıyor. Lokasyondan bağımsız kolaylıkla yönetilebiliyor ve işletiliyor. UCAP’in sunduğu gelişmiş iletişim uygulamaları, benzersiz kullanıcı deneyimi sayesinde personel verimliliğimiz  artıyor, giderlerimiz azalıyor”

Bu Yazıyı Okuyanlar, Bunları da Okudu:
Kendi İşinin Patronu Olmak İsteyenlere 12 Öneri
Çağrı Merkezi Verimliliğini Arttırın: Gelişmiş Otomatik Çağrı Dağıtımı
Mutlu Bir İş Hayatı için Verimli Çalışmanın 9 Yolu

Yazar: Hakan Hintoğlu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir