Belediyelerde Yenilikçi Teknoloji Yatırımları Nelerdir?

Buradasınız

Ünye, 120 binin üzerinde nüfusu ile Orta Karadeniz’in en büyük ilçelerinden birisidir. Ünye Belediyesi, verimliliğimizi arttırmak için yoğun bir çaba harcıyor. Bu aşamada iletişim sistemlerinde Karel IPG İletişim Platformunu seçerek çalışan verimliliği ve hizmet kalitesi adına önemli bir çalışmaya imza atıyor.

Özellikle dış birimlerle sorunsuz iletişim kurulması, web üzerinden görüşmelerin yapılabilmesi, vatandaşların görüşmek istedikleri yetkili ile kolayca bağlantı kurabilmesi ve ses kaydı aracılığıyla masasında olmayan çalışanların daha sonra gelen çağrıları dinleyebilmesi, Ünye Belediyesi tarafından en çok beğenilen özellikler arasında yer alıyor. IPG İletişim Platformu sayesinde çalışanlar süresiz ve kesintisiz olarak iletişim halinde oluyor.

Diğer bir yandan Web Abone Sayfası özelliği ile çalışanlar gelen çağrılara, bırakılan sesli mesajlara bilgisayarları, akıllı telefon veya tabletleri ile kolayca ulaşabiliyor ve gün içerisinde verimliliğini artırabiliyor.

Ahmet Çamyar, Ünye Belediye Başkanı;
“Ünye Belediyesi olarak kullandığımız sistemden son derece memnunuz. IPG1000 IP santralı diğer belediye ve kamu kurumlarına da tereddütsüz bir şekilde öneririz.”
 
Ünye Belediyesi Müşteri Deneyimi makalesi [.pdf] için tıklayınız >>

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
İK Yönetiminin Çalışanları Verimli Kılmak için Yapabileceği 10 Yenilik
Kendi İşinin Patronu Olmak İsteyenlere 12 Öneri
Belediyelerde Yenilikçi Çağrı Merkezi Yaklaşımı [Video]

Yazar: Özge Sabuncu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir