IP İletişim Yatırımları Neden Önemli?

Buradasınız

Tepeks, 1984 yılından günümüze kadar, ithalata dayalı endüstriyel otomasyon sistemleri ve otomatik kontrol sistemleri konularında faaliyet gösteren bir şirkettir. Tepeks, her zaman teknolojinin son ürünlerini kullanmayı prensip edindi. Yeni binalarına taşınmalarıyla ortaya çıkan santral ihtiyaçlarını, sadece günün değil gelecek 10 yılın ihtiyaçlarını da karşılayacak bir santralla gidermek istediler. Bu nedenle, yıllardır çalıştıkları ve teknolojinin son yeniliklerini kendilerine sunan Karel‘in ürünlerini incelediler.

Firmanın özellikle üzerinde durduğu, konferans, ses kayıt ve IP teknolojinin sunduğu diğer avantajları Karel IPG1000 IP santralda buldu ve tekrar Karel ile çalışmaya karar verdi.

Kurulan iletişim sisteminde 90 adet IP, 50 adet analog abone portu kullanıyor. Kullanıcıların IPG1000 IP İletişim Platformunda en beğendiği özellik, firma çalışanlarının firma dışındayken bile santrallarına bağlı dış hatlara ulaşabilmeleri ve böylece iletişim maliyetlerini azaltmaları. Tepeks’in beğenisini kazanan diğer özellikler ise, Outlook Entegrasyonu, WebCM raporlama sistemi, Karel Mobil uygulaması ve entegre ses kayıt özelliği.

Tepeks, kullandıkları iletişim sistemlerinin yanı sıra, yeni binaları için Karel IP kamera sistemlerini incelediklerini ve tercihlerini bu yönde kullanacaklarını belirtiyor.

Tepeks kurucu ortağı Cengiz Tan, mühendis gözüyle de değerlendirdiklerinde; Karel ürünlerini çok beğendiklerini ve bugünkü kalite düzeyini devam ettirdiği ve geliştirdiği sürece Karel ürünlerini her zaman diğer kurum ve şirketlere de tavsiye ettiklerini belirtiyor.

Tepeks Müşeri deneyimi broşürü için tıklayınız [.pdf]
 
Bu yazıyı okuyanlar; bunları da okudu;
IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden
Telefon Santralı Satın Alırken Bilmeniz Gereken 15 Kriter
IP Santralı Hackerlardan Korumak

Yazar: Zafer Sucuoğlu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir