Satış ve Destek için Eğitimin Önemi

Buradasınız

Satış ve Destek için EğitimSon zamanlarda sadece yenilikçi firmaların değil, birçok firmanın günümüz teknolojisine uygun olarak IP iletişim çağına ayak uydurduğunu görüyoruz.  IP teknolojisi içinde yer alan internet ve VoIP sistemler IP iletişimin önemli öğeleri; bunun yanında bu hizmeti kurumlara sunmak için tam donanımlı Satış ve Destek Kanalı önemli rol oynuyor.

Bir santralın kurulumundan destek aşamasına kadar her adımında kurumların yanında bulunan Satış ve Destek Kanalı, sundukları ürünün arkasında olmak ve bilgi düzeyleriyle müşteriyi tatmin etmek gerektiğinin farkındalar.  VoIP teknolojisi ile artık yeniliklere ve sürekli ilerlemeye açık olan santrallar networkün bir parçası haline geldiler. Bu nedenle BT'nin hassasiyetlerini en iyi şekilde kavrayıp, buna göre ürüne destek vermelerini sağlamak sorumluluğu ise santral sistemi üreticilerine düşüyor.

Bu kapsamda Yetkili Satıcı ve Servis eğitimine çok önem veren KAREL, konusunda uzman ve yaygın kanalıyla öne çıkıyor. Peki neden eğitim bu kadar önemli? Ürün ile ilgili tam bilgiye sahip olmayan bir Satış Kanalının müşterisinin ihtiyaçlarını doğru anlayamayağı, ürününün özelliklerini ve kullanıcıya sağlayacağı faydaları doğru ifade edemeyeceği gibi yetkin olmayan Destek Kanalının da o ürün ile ilgili müşteriye hızlı ve çözümcü destek sağlayamayacağı aşikar. Bu nedenle  satış eğitimleri ve Uygulamalı Teknik Eğitimler, Satış ve Destek Kanalını tam donanımlı hale getiren önemli faktörler.
Sürekli gelişen sistemlerin yapılarına göre güncellenen ve değişen yapıya uygun yeni eğitim programları ile Satış ve Destek Kanalının en güncel ve doğru bilgiye sahip olmaları sağlanmalıdır. Vermiş olduğumuz eğitimler sonrasında aldığımız geri dönüşler, müşterilerin kendilerine sunulan çözüme çok daha fazla güven duyduğunu ve bu sayede müşteri sadakatinin de en üst düzeylere çıktığını bizlere gösteriyor. Her eğitim yeni bir kazanım, yeni bir uygulama ve Yetkili Satıcılarımızın özgüvenini artıran birikim olarak gelişime katkı sağlıyor.

Eğitimlerde, Satış ve Destek Kanalı ne kadar o ürünle ilgili uygulama yapar, sahada karşılaşacağı problemleri önceden bilir, ürünün kurulum aşamasından programlamaya kadar her detayını adım adım anlar ise ürün ile ilgili desteği o kadar iyi sağladığı görülüyor. İşin geldiği noktada da Satış ve Destek Kanalı, ne kadar fazla bilgiye sahipse, sunduğu çözümün arkasında güvenle durarak küçüklü, büyüklü her kuruma uygun hizmet sunabiliyor.

Yazar: Alper Bostancı

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir

 
 
BT Yönetiminde Milli Stratejiler Semineri, Ankara Teknoloji Etkinliği