Şube Çağrı Yönetimi - Webinar

Buradasınız

Karel Şube Çağrı Yönetimi, çok lokasyonlu çalışan işletmelerin dağınık yapıdaki çağrı trafiklerini bir merkezden denetlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir üründür. Şube Çağrı Yönetimi işletmelere birçok avantaj sunar. Örneğin; iptal çağrı sayıları azaltılarak satış fırsatlarının kaçması engellenir, şube ve personelin performansı denetlenebilir ve müşteri memnuniyeti arttırılabilir.

Karel Şube Çağrı Yönetimi ürünü ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayınız >

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu:
Kendi İşinin Patronu Olmak İsteyenlere 12 Öneri
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yönetiminde Başarısızlık Nedenleri

Yazar: Hakan Tüfekçier

BENZER YAZILAR