Verimliliği Artıran Yaratıcı ve Tümleşik Çözümler

Buradasınız

- Bilgiodası’nı tanıyabilir miyiz?
Bilgiodası, 2008 yılında farklı alanlara yönelik veritabanı oluşturmak ve bu veritabanları üzerinden şirketlere katma değerli hizmetler sunmak amacıyla kuruldu.
İlk projemiz olan www.bsnods.com’u (BSNODS) halkla ilişkiler ve iletişim danışmanlığı sektörü için özel olarak geliştirdik ve aynı yıl kullanılmaya başlandı. Şu anda bu çözümü, Türkiye’nin en önemli PR ajanslarının da bulunduğu 180’in üzerinde ajans ve 70’den fazla kurum kullanıyor.

- Şirketinizin en önemli sermayesi doğru ve güncellenmiş bilgi. Böyle büyük bir veriyi hangi yöntemlerle ve nasıl bir ekiple güncelliyorsunuz? Bu konuda nasıl bir teknolojik altyapı kullanıyorsunuz?
Bilgiodası olarak veritabanında yer alan mecra ve gazeteci bilgilerini güncel tutabilmek amacıyla sürekli telefonla aramaları gerçekleştiriyoruz. Tüm ihtiyaçlarımızı tek elden yönetebileceğimiz bir çözüme odaklanarak Karel UCAP Tümleşik İletişim Uygulama Platformunu seçtik. Karel UCAP ile çalışanlarımızın masaüstü telefonlardan numara çevirme, yanlış̧ numara çevirmekten kaynaklanan aramayı tekrarlama gibi zaman kayıplarının oluşması engelleniyor. Tümleşik mesajlaşma özelliği sayesinde, çalışanlar telefon görüşmesi yaparken cevaplayamadıkları çağrıların sisteme sesli mesaj bırakabilmesi ve bu mesajların çalışanlara e-posta olarak gönderilmesi ve dinlenebilmesi sağlanıyor.

- Büyük veri denince akla hemen verinin saklanması ve korunması geliyor. Bu sorunu nasıl çözdünüz?
Gerek global ölçekte büyüme planlarımız, gerek teknolojideki gelişmeler, gerekse değişen ihtiyaçlar bizi bulut tabanlı teknolojilere yönlendirdi. Fakat standart bir sanallaştırma hizmeti ihtiyaçlarımızı ne yazık ki karşılayamıyor. Bu nedenle biz de tüm altyapımızı servis tabanlı olarak dünyanın en büyük bulut sağlayıcısı olan Amazon Web Services (AWS) üzerine inşa ettik.

- 2015 ve sonrası için yatırım ve genişleme planlarınızı paylaşabilir misiniz?
Küresel bir oyuncu olmak amacıyla 2014’te çalışmalarımıza başladık. 2016 yılında ise Amsterdam’daki Avrupa merkezimizden 16 AB üyesi ülkede ve California’daki ofisimizden de ABD’de tüm PR ajanslarına hizmet veriyor olacağız. En geç 2017 yılı sonuna kadar da tüm güçlü PR pazarlarında yerel olarak faaliyet gösteriyor olacağız.

Karel UCAP’in mekandan bağımsız yapısının özellikle bu genişleme sürecinde bize destek olacağını gördük. Karel UCAP Tümleşik iletişim çözümü ile birbirinden uzak noktalarda, farklı şehir ve ülkelerdeki çalışanlarımız video konferans desteği, hızlı iletişimi destekleyen durum bilgisi tabanlı anlık mesaj yetenekleri, hızlı dosya paylaşımları ile aynı odadaymış gibi iletişim kurabilecek ve çalışabilecekler.

Karel UCAP ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayınız >

Bilgiodası müşteri deneyimi broşürü için tıklayınız >

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu:
Kullanıcıların Tümleşik İletişim Sistemine Geçişi
Airties Nasıl Verimliliğini Arttırdı ve Giderlerini Azalttı
Tümleşik İletişim ile 7/24 Açığız

Yazar: Sertaç Erkan

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir