Zaman ve Para Kazandıracak 5 İletişim Sistemi Özelliği

Buradasınız

İletişim Sistemi Özellikleri
Eğer bir iletişim sistemi satın alma sürecindeyseniz veya mevcut iletişim sisteminizin özelikler artık size yeterli gelmiyorsa; bilmenizi isteriz ki bazı yenilikçi iletişim sistemi özellikleri kullanım sırasında size hem zaman, hem de para kazandırabilir. Sizin için bu en yeni ve en gelişmiş özelliklerinden küçük bir demet hazırladık:

1) Ortak Masa özelliği kullanıcıların herhangi bir telefon cihazına kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapmasını ve telefonu kişiselleştirip, kendi özellikleriyle kullanmasını sağlar. Farklı bir anlatımla personel bu yöntemle kendi masası dışında ortak bir masadaki telefonu kendi ayarları, hızlı tuş bilgileri, kişisel rehber bilgileri ile güvenli bir şekilde kullanabilir. Hatta işletmeler sabit bir masaya ihtiyacı olmayan pek çok çalışana bu sayede geçici çalışma ortamı sağlamış olur. Ofis dışı hareketli çalışan sayısı yüksek olan pek çok işletme için bu özellik hayat kurtarıcı olabilir, mekan ve altyapı yatırımından tasarruf sağlarsınız.

2) Durum Bilgisi sayesinde çalışanlar diğer bir çalışanın o anda uygun olup olmadığını, ofis dışında veya toplantıda mı olduğunu, telefonda konuşup konuşmadığını veya o gün işe gelip gelmeyeceğini tek bir bakışla görebilir. Bu yöntem erişim sağlamak istediğiniz kişiye ulaşmak için harcayacağınız pek çok başarısız denemenin önüne geçer ve doğru kişiye doğru anda ve doğru yöntemle ulaşmanızı sağlar.  Karel IPG web abone sayfasından, Outlook entegrasyonu ile mail programınızdan, Karel Mobil’den veya yazılım tabanlı telefonunuzdan bu bilgiye otomatik olarak erişilebilir. Aynı zamanda bu alanların tamamında uygun olduğunu gördüğünüz kişiye direkt arama da başlatılabilir.

3) Tümleşik Mesajlaşma sesli mesaj, e-posta ve anlık mesaj gibi tüm mesajlara tek bir noktadan erişmenizi sağlar. Durum bilgisinde meşgul olduğunu gördüğünüz kişiye anlık mesaj atabilir, mail göndermeyi tercih edebilir veya sesli mesaj bırakabilirsiniz. Karel web abone sayfası üzerinden ve akıllı cihazlardan her an her yerden mesajlara erişilebilir. Bu sayede farklı faydalara erişmek için farklı yöntemler kullanmak zorunda kalmaz ve zamandan tasarruf sağlarsınız.

4) Konferans sayesinde sesli ve video konferanslar ile her yerden her an grup görüşmeleri yapabilir, artan ve uzayan toplantı ihtiyaçlarını azaltabilir, iletişimi güçlendirirken aynı zamanda zaman ve toplantı maliyetlerinden de tasarruf elde edebilirsiniz.

5) Rahatsız Etmeyin kısaca yoğunlaşmış şekilde iş yaparken telefon sesinin araya girmesini engelleyen hayat kurtarıcı bir özelliktir. Size gelen çağrılar daha sonra ilgilenebileceğiniz sesli mesaj sistemine veya farklı bir kullanıcıya yönlendirilebilir.

Bu özelliklere de sahip olan bir iletişim sistemi aynı zamanda güvenlik sistemi, çağrı merkezi, crm gibi kurumsal ekosistemdeki diğer çözüm ve yazılımlarla da entegre çalışabiliyorsa sistemin sunacağı fayda çok büyüyecektir.

Günümüzde iletişim sistemleri çalışan verimliliğini ve etkinliğini destekleyici inovatif çözümler sağlıyor. Satın alım kararınız öncesinde şirketinizin ihtiyaçlarını değerlendirin ve tüm seçenekleri göz önünde bulundurun. İletişim sistemi gibi uzun vadeli yatırımlarda bugün ihtiyacınız olmadığını düşündüğünüz bir özelliğe kullanımız sırasında geçen uzun süreçte ihtiyaç duyabilirsiniz.

 
Bu yazıyı okuyanlar bunları da okudu:
İletişim Sistemleri: Okumadan Sakın Satın Alma
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
Tek Bir Sistemi Sanallaştırmak

Yazar: Sertaç Erkan

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir