Ana içeriğe atla
En

Karel, Kayseri Radisson Blu Hotel’de BT yöneticileri ve çalışanlarına yönelik Ücretsiz Uygulamalı Seminer düzenliyor. 3 Kasım tarihinde, kurumsal iletişim trendlerinin ve Karel Tümleşik İletişim Çözümünün uygulamalı olarak anlatılacağı etkinlikte, çeşitli demo uygulamaları ile de ürün özelliklerinin deneyimlenmesi sağlanacak.
Kayseri BT Yöneticileri Buluşması
Etkinlik programı:
3 Kasım 2014, Pazartesi / 10:00 – 17:00

  • Yeni Nesil İletişim Sistemleri: Tümleşik İletişim ve Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Tümleşik İletişimi Tanıyalım
  • Karel Tümleşik İletişim Çözümünün Kurulumu
  • Tümleşik İletişimi Birlikte Yapılandıralım: Sisteme Kullanıcı Ekleme
  • Tümleşik İletişimi Birlikte Yapılandıralım: Yönetilebilir IP Telefon Tanımlama, Video IP Telefon Tanımlama,  Softphone ve Smartphone Uygulaması Tanımlama
  • Tümleşik İletişimde Uygulamalar: VoIP Ağ Geçidi Ekleme, Robot Operatör, Outlook Eklentisi, Sesli Konferans Odaları Kullanımı, Anlık Mesajlaşma
  • BT Entegrasyonu: Video Konferans Sistemi Kurulumu ve Tümleşik İletişim Entegrasyonu, Active Directory Entegrasyonu, IP Telefonlarda XML Uygulamaları
  • Soru Cevap – Sürpriz Hediye Çekilişi

Çağrı Merkezi Fuarı 2014
13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde
gerçekleşen çağrı merkezi sektörüne yönelik en önemli organizasyon olan Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, onuncu yılında da sektörel iletişimi güçlendirmeye ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmaya devam etti.

Çağrı Merkezi Konferansı, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken; 2 gün süresince binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yapan Çağrı Merkezi Fuarı, sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı sürdürdü.


Abone ol