İletişimin Kritik Olduğu Sektörlerde Şirketler Hangi Sistemleri Kullanıyor?

Buradasınız

NoorCM sermaye piyasalarında finansal aracılık hizmeti veren bir aracı kurum. 2012 yılından bu yana faaliyet gösteriyor. Sektör gereği teknoloji yoğun bir işletme olmakla birlikte, yatırım dünyası ile yatırımcılar arasında bir köprü niteliğinde olması nedeniyle iletişim yoğun diyebileceğimiz bir yapısı var. 24 saat gün boyu yüzlerce yatırımcı sistemlerimiz ve uzmanlarımız vasıtasıyla tüm dünyadaki yatırım ürünlerine ulaşır ve yatırım yapar.

Yatırımcı piyasalarda yatırım yaparken sürekli olarak teknik destek, piyasa takibi ve hepsinde önemlisi sürekli ve doğru iletişim ister. Konu para olunca ön plana güven ve şeffaflık çıkar. Güven ise elini her telefona attığında hızlı bir şekilde bize ulaşması, saniyelerin önemli olduğu piyasada işlemini hızlı bir şekilde yapması, sorununun çözülmesi, ihtiyacı olan bilgiyi alması; kimi zaman ise piyasalarda yaşadığı bir durum hakkında sadece sohbet etmesi ile mümkündür. İşte bunun için entegre, hızlı ve fonksiyonel iletişim kanallarına ihtiyacımız var. Klasik yöntemler bize sürekli olarak gelen ve bizden sürekli olarak çıkan iletişimi yönetmede yetersiz kalıyor. Bizim ihtiyacımıza göre; uzman hattı aldığı ve yatırımcının sesini duyduğu anda sorunu veya ihtiyacı mümkün olan en hızlı şekilde tanılar ve o yatırımcıya uygun ve en etkin şekilde çözer. Çözüm süresi ve etkinliği yöneticiler tarafından sürekli denetlenir ve geri dönüşlere göre sistem ve hizmetler sürekli olarak geliştirilir. Klasik bir sistemde bu iletişimin yönlendirilmesi, incelenmesi ve geliştirilmesi tek kelime ile “mümkün değildir.” 

Mevzuatımız gereği görüşmelerin kaydı, kayıtlara ulaşım, 24 saat destek gibi ihtiyaçlarımız Karel ürünü ile zaten uyumluydu. Klasik yöntemlerin maliyetini, internete bağlı santralin kısa sürede kompanse edeceği konusunda da bir tereddütümüz yoktu ki bizim gibi sürekli iletişim ihtiyacı olan bir işletmede 6 ay gibi kısa bir sürede Karel’e giriş maliyetlerimizin üzerinde bir geri kazanımımız oldu. Bizim Karel’le görüşmemizde bizi etkileyen yeniliğe açıklıktı, bizim müşterilerimizle güven bağımızı iyi irdelediler ve hizmet sistemlerimizle entegrasyon için her türlü desteği alacağımızı bize hissettirdiler. Bizim “acaba şöyle yapılabilir mi?” fikirlerimize biz “çalışırız” cevabı beklerken; “dediğiniz yapılabilir, hatta şunu da ekleriz” şeklinde açılım getirdiler. Bu bizi ilk günden itibaren birlikte çalışmaya motive etti.

IP Çağrı Merkezi Operatörü​Sistem özellikleri olarak Linux bir sunucu üzerinde Karel IPS Ana yazılım lisansı yanı sıra, Karel IP Çağrı Merkezi süpervizor ve operatör lisansı gibi geniş bir lisans yelpazesine sahibiz. Sistemin en beğendiğimiz özelliği bahsettiğim gibi kendi hizmet yazılımlarımızla, örneğin CRM’imizle entegrasyonu. IP telefona ihtiyaç duymadan tüm aramaları, arama bilgileri ve raporlamaları direk CRM üzerinden kullanıp yönetebilmekteyiz. Bizim şirketimiz Kuveyt merkezli ve bölgede birçok ülkede ofisi bulunuyor. Bizim gibi çok uluslu şirketlerde olmazsa olmaz olan VOIP özelliği ile diğer ofislerimizle sanki aynı ofis içerisindeymiş gibi, düşük maliyetle ve sürekli olarak bağlantı halindeyiz. Bu ofisler arası eşgüdümü kolaylaştıran önemli bir özellik. Bunun haricinde ise, sistem stabilitesi, yönetim paneli basitliği ve görüşmelerdeki ses kalitesi beğendiğimiz diğer özellikler. 

Müşteri, hattın kendi tarzını ve ihtiyacını bilen kendi Müşteri temsilcisi tarafından alınmasını, Müşteri temsilcisi tarafından kendi ismiyle açılmasını, saniyeler içinde ihtiyacının karşılanmasını, bir saniye bilgilerinize ulaşıyorum veya sizi başka bir departmana aktarıyorum vb gibi irrite eden sözleri duymamayı memnuniyetle karşılıyor. Karel ile birlikte bunu başarmış olmaktan memnunuz.

Yatırım ortamı teknolojik olarak değiştikçe buna katkı sağlayabileceğimiz her proje için hevesliyiz. Hem kullanıcı rahatlığı hem hizmet kalitesini geliştirmek üzere sürekli fikir üretmekten korkmuyoruz ve bunun Karel tarafından destekleneceğini biliyoruz.

Özellikle müşterileri ile sürekli ve etkili iletişime ihtiyaç duyan, bu gereksinime rağmen klasik yöntemlerin yüksek maliyeti nedeni ile zorlanan, bu iletişimi düzenlemede, takip etmede ve kendi ihtiyaçlarına uygun hale getirmede zorluk çeken tüm firmalara Karel ile çalışmalarını öneririm.

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Çağrı Merkezi Yatırımı Yaparken Bilmeniz Gerekenler
IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden
Çok Şubeli Şirketlerde İletişim Çözümleri

Yazar: Hakan Tüfekçier

BENZER YAZILAR