IP İletişimin İşletmeler için 7 Faydası

Buradasınız

İP İletişim Faydaları
İşletme sahiplerine, neden bir IP telefon sistemi için değişime gittiklerini sorarsanız, daha çok operasyon verimliliği ve tasarruf üzerine odaklanan birçok iyi neden duyacaksınız. Aynı zamanda işletme sahipleri, zamanla işletme gelişimini ve marka farkındalığını destekleyecek olan yeni telefon sistemlerini göz önünde bulunduruyor. Kurum büyüdükçe sistemleri de verimli bir şekilde büyütmenin yollarını arıyor.

Çağdaş ve yenilikçi işletmeler, bu özelliklerini yansıtabilecek ve yeteneklerini tam olarak kullanabilecekleri telefon sistemleri istiyor. Karel olarak biz de, işletmelerin ihtiyaçlarına ve uzun dönem büyüme planlarına uygun IP iletişim çözümlerimiz ile onlara bazı faydalar sunuyoruz. Dilerseniz bu faydaları inceleyelim;

Mobilite1) Mobilite Avantajları: Anlaşılan o ki; işletme sahipleri ve çalışanlar işlerin sürekliliği ve marka bilinirliği için, ofis dışında müşterilerini ziyaret etmeye, ticari etkinlikler ile konferanslara katılmaya ve iş ağlarını genişletmeye zamanlarını adamak zorundalar. Karel Mobil gibi mobilite sağlayan uygulamalar sayesinde ofis dışındayken de dahili numaraları ile arama yapıp alabilir ve iletişimlerini sürdürebilirler. Bu durum onların, önemli aramaları ve etkinlikleri kaybetme endişesi olmadan ofis dışında esnek olabilmelerini sağlar.

2) Marka İmajı: Doğrudan markanızın imajını etkileyen en önemli faktörlerden biri çalışanların müşteriler ile olan iletişimidir. Çağrı Kayıt özelliği, verilmek istenen mesajların müşteriye ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmeye yarayacak önemli araçlardır. Dinlenen ya da izlenen aramalara göre, markanızın veya ürününüzün nasıl algılandığını belirlemeniz mümkündür. Bu aynı zamanda, işe uygun konumlandırma yapmanıza da olanak sağlıyor.

3) İşletme Gelişiminin Hızlanması: IP Telefon sisteminize yeni bir çalışanı eklemek ve bir an önce çalışmaya başlamasını sağlamak oldukça kolaydır. Aynı zamanda farklı bir lokasyonda çalışmasını sağlamak da geleneksel sistemlere göre daha kısa sürede sağlanabilir. Bu sistem, minimum ücretle ve hızlı bir şekilde, işletmenizin büyümesine ve ilerlemesine yardımcı olur.

4) Diğer Uygulamalar ile Entegrasyon: İşletmelerin kullandıkları mevcut sistemler ile entegre çalışarak verimliliği en üst düzeye çıkartır. Örneğin Microsoft Outlook, çağrı merkezi, görüntülü güvenlik sistemleri, faks sunucusu ve özel otel yazılımları ile entegre çalışabilen IP iletişim sistemleri çalışanlara daha fazla verimlilik, bilgi ve kolaylık sağlıyor.

5) “YEŞİL” Markanızı Kurmak: Bugün işletmeler ile birlikte büyüyen öncelik; geliştirmek ve sürdürülebilir “yeşil” iş uygulamalarını korumaktır. Karel Mobil uygulaması; ev iş arası gidiş geliş masrafı ile ofiste harcanan elektrik masrafını azaltan evden çalışma programlarına izin verir. Ayrıca fax dağıtıcı özelliği sayesinde büyük miktarda kağıt kurtarılabilir.

6) Genişleyen Erişim ve Bilinirlik: İşletmeler azalan telefon maliyetleri sayesinde daha büyük bir alanda hizmet vermeye başladılar. Örneğin uluslararası çalışmalar yürütmek isteyen işletmeler, aylık büyük bir iletişim faturası kaygısı olmadan uzak mesafeli potansiyel müşterilerine ulaşmaya ve böylece marka farkındalığını artırmaya başlayabilirler.

7) Raporlama ve Düzenleme: IP telefon sistemlerinde bulunan yetenekli raporlama özellikleri sayesinde şirketler, arama trafikleri içerisindeki zirveleri ve boşlukları izleyebilir ve düzenleyebilirler. Bu durum, etkili bir iletişim kurmak için gerekli olan işgücü ve stratejileri belirleme aşamasında büyük bir kolaylık sağlar.

Bir işletmenin IP telefon sistemi değerlendirildiğinde, tasarruflar ve verimlilik belirleyici etken olabilir. Ancak işletme sahipleri; satın alınacak sistemi değerlendirmek için, şirketin ne kadar zamanda ne kadar büyüyeceği ve markanın geliştirilmesine nasıl yardım edeceği konusunda bilgi sahibi olması gerekir. Karel de bunun bilincinde olarak; işletmelerin rekabet koşullarını iyileştirmek, büyümelerine ve hedeflerine ulaşmalarına yardım etmek için ürünlerini ihtiyaca göre geliştiriyor.

Karel IP telefon santralı ailesinin en genç ve yenilikçi ürünü IPG İletişim Platformu için tıklayınız >>

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden
Hukuk Bürolarında IP Çağrı Merkezi Kullanımı
IP CCTV Neler Kazandırır?

Yazar: Özge Sabuncu

BENZER YAZILAR