Hukuk Bürolarında IP Çağrı Merkezi Kullanımı

Buradasınız

Çağrı merkezi ihtiyacınız nasıl doğdu?
Birlikte çalıştığımız şirketlerin icra takipleri mevcut ve borçların tahsil edilmesi gerekiyor. Her ne kadar yasal işlemler gerçekleştirilmiş olsa da, borçlulara daha hızlı ulaşabilmek için çağrı merkezine ihtiyacımız oldu.

Karel IP Çağrı Merkezi’yle nasıl tanıştınız?
Ofiste mevcut bir telefon santralı ve küçük kapasiteli bir çağrı merkezimiz bulunuyordu. Ancak dosya sayılarımızın artmasıyla çağrı merkezi kapasitesi yeterli gelmemeye başladı ve daha üst seviye bir sistem satın almaya karar verdik. Bu konuda IP telefon santralı ve IP çağrı merkezi kullanmamız gerektiğini anladık. Yaptığımız araştırmalarda tüm öneriler Karel ile çalışmamız gerektiği yönünde oldu ve Karel ile tanıştık.

Karel IP Çağrı Merkezi’nin size en çok fayda sağlayan özellikleri nelerdir?
Öncelikle Wallboard ekran motivasyonun artması için çok önemli ve agent’lar üzerinde çok büyük etkisi var. Bekleyen çağrıyı görme imkanı doğuyor ve konuşurken o çağrı kaçmıyor. Bekleyen çağrılar görüldüğünde görüşmeler gereğinden fazla uzatılmıyor.
İkinci olarak, kaçırılan bir çağrı olduğunda arayan kişiye tekrar dönüş sağlanabiliyor. Böylece kayıp çağrı diye bir şey söz konusu olmuyor ve personel çok iyi bir şekilde denetlenebiliyor. Raporlama sistemi çok başarılı ve ayrıntılı raporlar alınabiliyor, böylece performans değerlendirmesi yapılabiliyor.

Diğer hukuk bürolarına da Karel IP Çağrı Merkezi’ni öneriyor musunuz?
Büromuzda günlük ortalama 1000 adet çağrı karşılanmakta ve 2000 adet çağrı gönderimi gerçekleşmektedir ve belirli dönemlerde bu sayı katlanmaktadır. Karel IP Çağrı Merkezi ile karşılaşmadan önce bu rakamlara ulaşamıyorduk. Karel IP Çağrı Merkezi ile çalışmaya başladıktan sonra kayıp çağrımız söz konusu olmadı. Arama sayılarının artabilmesi bize ciro açısından büyük katkı sağladı. Bu yüzden bütün hukuk bürolarına Karel IP Çağrı Merkezi’ni tavsiye ediyorum.

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu:
Çağrı Merkezi Yatırımı Yaparken Bilmeniz Gerekenler
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
Keşke Tüm Çağrı Merkezi Operatörleri Evden Çalışsa...

Yazar: Hakan Tüfekçier

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir