Karel, 26.11.2013 tarihli karar ile Türk Patent Enstitüsü( TPE) tarafından “TANINMIŞ MARKA” olarak tescil edildi.
Yüzde yüz yerli sermaye ile kurulan Karel, haberleşme elektroniği alanında Türkiye’nin en gelişmiş Ar-Ge’sine ve dünya standartlarında üretim tesislerine sahip. Bugün Türkiye’nin 30’dan fazla ülkeye ürün ve teknoloji ihraç eden pazar lideri markası. Dünyanın bilinen ve güvenilen kurumlarından Brand-Finance'ın hazırladığı "Türkiye'nin En Değerli 100 Markası" listesindeki markalardan biri. Uluslararası araştırma raporlarına göre PBX sektrörünün en değerli markası, sektöründe Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Pazar lideri. . Avrupa’nın en büyük 3, dünyanın en büyük 15 PBX üreticisinden biri, Türkiye merkezli en büyük bilişim üreticisi.
Bu değerlerine ”Tanınmış Marka” statüsü de eklenen Karel, ulusal ve global pazarda önemli bir saygınlık sağlarken, Karel markası geniş kapsamda koruma altına alınmış oldu. Bu tescil ile Karel’in, Tanınmış Marka olmanın gerektirdiği toplumun tüm kesimleri tarafından tanınmışlık, hatırlatmaya gerek kalmaksızın refleksif olarak çağrışım yapan marka olma özelliklerini taşıdığı resmen onaylanmış oldu.
Tanınmış Marka tescili; orijinal marka özelliği taşıyan, tüketici için bilinir olduğu kanıtlanan, pazar payı ve yıllık satış miktarı belirli bir seviyeye ulaşan, hizmet anlayışında kalite standardının sağlandığı markalara veriliyor. Bilinirliği, yaygınlığı,kalitesi kanıtlanmış markalara verilen bu tescil önemli bir statü simgesi.
Markanın tescilinin ve kullanımının tarihi, markanın kullanıldığı coğrafi alanın büyüklüğü, markanın ürettiği ürünlerin yıllık satış miktarları, markanın ulusal reklamlar için harcadığı bütçe, markanın ulusal basında ne kadar yer aldığı, markanın tanınmışlığına ilişkin yapılmış kamuoyu araştırmalarının sonuçları, marka sahibi firmanın ekonomik büyüklüğü, markanın sahip olduğu ürünün markayı refleks olarak çağrıştırması, markanın parasal değeri, markanın tanınmışlık düzeyi, markanın aldığı ulusal ya da uluslararası ödüller gibi kriterlere sahip olan markalar uzun bir değerlendirmeden sonra bu ünvana layık görülüyor.
Tanınmış Marka koruması bir markanın tescil edildiği mal ve hizmetlerle bağlantısı ve ilgisi olmayan mal ve hizmetler için de korunmasını sağlayan mekanizma olarak tanımlanıyor.

Karel tarafından hazırlanan "Güvenlik Sistemleri Projelerinin Performansını Etkileyen Çevresel Faktörler” webinarı 20 Kasım Çarşamba günü 11:00'de ücretsiz olarak sunulacaktır.
İçerik:
- Görüntülü güvenlik sistemlerinde elektromanyetik alan etkisi
- Doğru kablo ve kesit seçimi
- Gerilim düşümü hesabının önemi
- Faz farkının önemi
- AC ve DC Besleme: Avantajlar ve Dezavantajlar
- Topraklamanın önemi
- Kablosuz aktarım yöntemleri: Avantajlar ve Dezavantajlar
- IP koruma sınıfları
Karel, 25 Kasım 2013 tarihinde, İzmir Hilton Hotel’de IT yöneticileri ve çalışanlarına yönelik Ücretsiz Uygulamalı Seminer düzenliyor. Dünyada Kurumsal Tümleşik İletişim trendlerinin konuşulacağı seminerde Karel, Tümleşik İletişim Çözümü uygulamalarını anlatacak.

Etkinlik programı:
25 Kasım 2013, Pazartesi / 09:30 – 16:30
- Yeni Nesil İletişim Sistemleri: Tümleşik İletişim ve Çağrı Merkezi Çözümleri
- Tümleşik İletişimi Tanıyalım
- Karel Tümleşik İletişim Çözümünün Kurulumu
- Tümleşik İletişimi Birlikte Yapılandıralım: Sisteme Kullanıcı Ekleme
- Tümleşik İletişimi Birlikte Yapılandıralım: Yönetilebilir IP Telefon Tanımlama, Video IP Telefon Tanımlama, Softphone ve Smartphone Uygulaması Tanımlama
- Tümleşik İletişimde Uygulamalar: VoIP Ağ Geçidi Ekleme, Robot Operatör, Outlook Eklentisi, Sesli Konferans Odaları Kullanımı, Anlık Mesajlaşma
- BT Entegrasyonu: Video Konferans Sistemi Kurulumu ve Tümleşik İletişim Entegrasyonu, Active Directory Entegrasyonu, IP Telefonlarda XML Uygulamaları
- Soru Cevap – Hediye Çekilişi
Kayıtlarımız dolmuştur. Yoğun ilginiz için teşekkür ederiz.
Soru ve önerileriniz için: dijital [at] karel.com.tr

“Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü kullanan Üsküdar Belediye’si “En İyi Müşteri Deneyimi” alanında ödüle hak kazandı.
8. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, 25 Ekim 2013 tarihinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında yapılan törenle sahiplerini buldu. Bu yıl “En İyi Müşteri Deneyimi” dalında adaylar arasında bulunan ve Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü’nü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemi Çağrı Merkezi birincilik ödülüne layık görüldü. “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde ödül için bu yıl Üsküdar Belediyesi’nin yanı sıra Avea, Turkcell-Superonline, DHL, Turkishbank, Kiğılı, Memorial, Burgabank ödül için yarıştı.
Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü’nü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemin bu güne kadar aldığı diğer ödüller :
- 2012 yılında, Kamudaki İyi Uygulamalar yarışmasında 1100 proje arasından Kamudaki En İyi Uygulama
- 2012 yılında, uluslararası yerel yönetimler konferansında yerel yönetim uygulamalarına kattıkları kaliteden dolayı, Şili Ulusal Devlet Madalyası
- 2012 yılında, WEGO World e-Goverment Organization tarafından düzenlenen “Hizmetler”, “Verimlilik”, “Şehir Yönetimi”, “Açık Şehir” ve “Sayısal Uçurum” dallarında düzenlenen yarışmada Üstün e-devlet Ödülü
Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri organizasyonunda 10 farklı dalda verilen ödüller sektörün konu başlıklarında en iyilerini belirlemeyi amaçlıyor. 2006 yılından itibaren her yıl, sektörün başarılı kişi ve uygulamalarını taçlandıran Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde tüm adaylar sektör yöneticilerinden oluşan yirmi beş kişilik bağımsız bir değerlendirme kurulunun, uluslararası kriterleri baz alarak yaptığı değerlendirmeler sonucunda belirleniyor. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, kazanan kurumlara rekabet avantajı sağlarken, hem kurumsal hem de sektörel motivasyona yaptığı önemli katkıları ile dikkat çekiyor. Daha fazla bilgi için
Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri yaklaşık 6 aylık bir süreci içeriyor. Sektördeki üretici firmaların önerdikleri çağrı merkezleri ve faaliyet gösteren büyük kapasiteli çağrı merkezleri taranarak aday listeleri belirleniyor.
Ödülün konusu olan Müşteri Deneyimi kavramı, müşterilerin marka ile temas ettikleri her bir noktadaki ilişkileri doğrultusunda markaya verdikleri toplam değeri ifade eder. Hizmetin / ürünün kendisi, satış öncesi, sırası ve sonrası süreçler gibi müşterinin marka ile karşılaştığı öncelikli nokta olan Çağrı Merkezleri ise öncelikle “En İyi Müşteri Deneyimi”ni sağlayarak müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatini hedefler.
Üsküdar Belediyesi müşteri deneyimi broşürü için tıklayınız
Üsküdar Belediyesi müşteri deneyimi videosu için tıklayınız

Karel bir kez daha kurumların gelecek vizyonlarını, teknolojik çözümlerini ve yeniliklerini hedefledikleri seçkin katılımcılar ile bir araya gelerek paylaştıkları, tartıştıkları ve geliştirdikleri BTvizyon Toplantıları’na katılıyor.
14 Kasım 2013 tarihinde Ankara Sheraton Hotel'de düzenlenecek BT Vizyon Toplantıları’nda bu yıl “işletmemde nasıl verimli ve karlı bir iş modeli oluşturabilirim, çalışma ve üretim anlayışımı nasıl yenileyebilirim, üretim, dağıtım ve yönetim süreçlerimi nasıl daha iyi yönetebilirim, müşterilerimi ve çalışanlarımı nasıl memnun edebilirim?” konuları üzerinde yoğunlaşılacak. BTvizyon Toplantıları açılış oturumunun ardından üç ayrı salonda devam edecek paralel oturumlardan oluşacak.
Toplantılarda Karel kamu Sektörü Satış Müdürü Sn. Jale Modalı “Yeni Nesil İletişimde Hareketlilik” başlığı altında bir de konuşma yapacak.
BT Vizyon Toplantıları ile ilgili daha fazla bilgi için: http://www.btvizyon.com.tr/
Aşağıdaki formu dolduran 5 kişi Ankara BTvizyon toplantısına KAREL özel davetlisi olarak katılacak. Davetiyeler formu dolduran 20'nci, 40'ıncı, 60'ıncı, 80'inci ve 100'üncü kişiye, formu doldururken iletmiş olduğu email adresi üzerinden gönderilecek. İletişim bilgileriniz gizlidir, paylaşılmaz.Soru ve önerileriniz için: dijital [at] karel.com.tr
Çağrı merkezi sektörüne yönelik en önemli organizasyon olan Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, dokuzuncu yılında da sektörel iletişimi güçlendirmeye ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmaya devam ediyor.
24 – 25 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek olan organizasyonun, farklı ülkelerden 10 farklı konuşmacının katılımları ile tecrübelerini paylaşacakları konferanslarının bu yılki ana teması çağrı merkezinin temel bileşeni olan “İnsan”.
Konferans ile eş zamanlı olarak gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı ise sektörün lider firmalarından yeni oyunculara kadar geniş bir katılımcı kitlesini aynı çatı altında buluşturuyor. Fuara Karel de çağrı merkezi ile ilgili yeni ürün ve çözümlerini tanıtacağı bir stand ile destek veriyor.
Başarılarıyla sektörün gelişimine katkıda bulunan kişi ve kurumların taçlandırıldığı Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri ile sona erecek organizasyon kapsamında, Karel IP Çağrı Merkezi Çözümünü kullanan Üsküdar Belediyesi de “En İyi Müşteri Deneyimi” alanında ödüle aday…