Ana içeriğe atla
En

BT vizyon toplantısı ankara 2013
Karel bir kez daha kurumların gelecek vizyonlarını, teknolojik çözümlerini ve yeniliklerini hedefledikleri seçkin katılımcılar ile bir araya gelerek paylaştıkları, tartıştıkları ve geliştirdikleri BTvizyon Toplantıları’na katılıyor.
 
14 Kasım 2013 tarihinde Ankara Sheraton Hotel'de düzenlenecek BT Vizyon Toplantıları’nda bu yıl “işletmemde nasıl verimli ve karlı bir iş modeli oluşturabilirim, çalışma ve üretim anlayışımı nasıl yenileyebilirim, üretim, dağıtım ve yönetim süreçlerimi nasıl daha iyi yönetebilirim, müşterilerimi ve çalışanlarımı nasıl memnun edebilirim?” konuları üzerinde yoğunlaşılacak. BTvizyon Toplantıları açılış oturumunun ardından üç ayrı salonda devam edecek paralel oturumlardan oluşacak.
 
Toplantılarda Karel kamu Sektörü Satış Müdürü Sn. Jale Modalı “Yeni Nesil İletişimde Hareketlilik” başlığı altında bir de konuşma yapacak.
 
BT Vizyon Toplantıları ile ilgili daha fazla bilgi için:  http://www.btvizyon.com.tr/

Aşağıdaki formu dolduran 5 kişi Ankara BTvizyon toplantısına KAREL özel davetlisi olarak katılacak. Davetiyeler formu dolduran 20'nci, 40'ıncı, 60'ıncı, 80'inci ve 100'üncü kişiye, formu doldururken iletmiş olduğu email adresi üzerinden gönderilecek. İletişim bilgileriniz gizlidir, paylaşılmaz.Soru ve önerileriniz için: dijital [at] karel.com.tr

Çağrı merkezi sektörüne yönelik en önemli organizasyon olan Türkiye Çağrı Merkezi  Konferansı ve Fuarı, dokuzuncu yılında da sektörel iletişimi güçlendirmeye ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmaya devam ediyor. 

24 – 25 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek olan organizasyonun, farklı ülkelerden 10 farklı konuşmacının katılımları ile tecrübelerini paylaşacakları konferanslarının bu yılki ana teması çağrı merkezinin temel bileşeni olan “İnsan”.
Konferans ile eş zamanlı olarak gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı ise sektörün lider firmalarından yeni oyunculara kadar geniş bir katılımcı kitlesini aynı çatı altında buluşturuyor. Fuara Karel de çağrı merkezi ile ilgili yeni ürün ve çözümlerini tanıtacağı bir stand ile destek veriyor.
Başarılarıyla sektörün gelişimine katkıda bulunan kişi ve kurumların taçlandırıldığı Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri ile sona erecek organizasyon kapsamında, Karel IP Çağrı Merkezi Çözümünü kullanan Üsküdar Belediyesi de “En İyi Müşteri Deneyimi” alanında ödüle aday…

Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı ile birlikte Çağrı Merkezi Günleri’nin halkalarından biri olan Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 25 Ekim 2013 tarihinde 8. kez sahiplerini bulacak.
 
Bu yıl En İyi Müşteri Deneyimi dalında adaylar arasında Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemi Çağrı Merkezi de bulunuyor. 
 
10 farklı dalda verilen ödüller sektörün konu başlıklarında en iyilerini belirlemeyi amaçlıyor.  Tüm adaylar sektör yöneticilerinden oluşan yirmi beş kişilik bağımsız bir değerlendirme kurulunun, uluslararası kriterleri baz alarak  yaptığı değerlendirmeler sonucunda belirleniyor. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, kazanan kurumlara rekabet avantajı sağlarken, hem kurumsal hem de sektörel motivasyona yaptığı önemli katkıları ile dikkat çekiyor.
 
Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemin bu güne kadar aldığı ödüller :

  • 2012 yılında, Kamudaki İyi Uygulamalar yarışmasında 1100 proje arasından  Kamudaki En İyi Uygulama
  • 2012 yılında, uluslararası yerel yönetimler konferansında yerel yönetim uygulamalarına kattıkları kaliteden dolayı, Şili Ulusal Devlet Madalyası
  • 2012 yılında, WEGO World e-Goverment Organization tarafından düzenlenen “Hizmetler”, “Verimlilik”, “Şehir Yönetimi”, “Açık Şehir” ve “Sayısal Uçurum” dallarında düzenlenen yarışmada Üstün e-devlet Ödülü
Abone ol