Ana içeriğe atla
En

Dragon Kürek Festivali Eylül 2013Kurumlararası yarışmalarda en büyük ve kapsamlı spor organizasyonu olan ve 2008 yılından beri Türkiye’nin önde gelen kurumlarının katılımlarıyla düzenlenen Dragon Festivali’nin son ayağı 21-22 Eylül 2012 tarihlerinde İstanbul Haliç’te gerçekleştirildi.
 
Festivale Türkiye’nin büyük kurum ve kuruluşlarına ait 68 takım 1500’e yakın yarışmacı ve 5.000’i aşkın seyirci katıldı. İlk gün zamana karşı yapılan yarışlarda başarılı dereceleri ile Federasyon Kupası için kürek çekmeye hak kazanan finale kalan Karel Dragon Takımı, bu yarışta da başarısını tekrarlayarak DBF Federasyon Kupasının sahibi oldu..
 
Yarışların ikinci gününde en iyi süreye sahip takımların yarıştığı Sport kategorisi finalinde de ikinci olan Karel Dragon Takımı, Festivali başarı ile tamamladı.  
 
Kurulduğu 2008 yılından bu yana 5 kez Dragon Festivali kapsamındaki Dragon Bot yarışlarını, Corporate Games organizasyonu kapsamındaki Dragon Bot yarışlarını ve Federasyonun düzenlediği yarışları kazanarak toplam 10 Türkiye Şampiyonluğuna sahip  Karel Dragon Takımı, 2011 yıllında Çek Cumhuriyetinde düzenlenen yarışlarda da kategorisinde birinci oldu.

BEST Fuarı 2013Karel, 26-29 Eylül 2013 tarihleri arasında CNR EXPO 1. Hall’ de düzenlenecek BEST13 Bina-Şehir Elektrik, Elektronik, Mekanik ve Kontrol Sistemleri Fuarı’na katılıyor.
 
Fuarda bina otomasyon sistemleri, güvenlik ve geçiş kontrol sistemleri, yangın güvenlik ve söndürme sistemleri, iklimlendirme, aydınlatma, ses-ışık ve görüntü sistemleri, veri iletişim izleme ve kontrol sistemleri, enerji sistemleri, enerji verimliliği, yenilenebilir enerjiler ve akıllı şehirler ile ilgili tüm sektörler bir arada olacak.
 
Karel, fuar standında  IP santralları ile ve bina otomasyon sistemleriyle entegre çalışabilen Apartman Konuşma Sistemleri, Hırsız Alarm Sistemleri ve CCTV çözümleriyle yer alacak. Stantta konut ve ofis entegrasyon uygulamaları kurulu sistemler üzerinden deneyimlenebilecek.

Standında fuar süresince uzman kadrosu ile paylaşımlarda bulunacak Karel, aynı zamanda Ana Konferans programı “Video Interkom Sistemlerinde IP Evrimi” başlığı altında konuşmacı olarak yer alıp birikimlerini paylaşacak.

Fuar hakkında detaylı bilgi için: http://www.best-fuar.com/
CNR EXPO 1. HALL STANT NO: D30

ICT NOW summit Karel Türkiye 2013Interpromedya’nın 13.’sünü düzenlediği, Avrupa, Asya ve Afrika kıtalarının en büyük bilişim zirvesi olan ICT Summit NOW Bilişim Zirvesi’13, bu yıl 24-26 Eylül 2013 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.

Alanında %100 yerli sermaye ile kurulmuş, Uluslararası araştırma kurumu MZA verilerine göre konusunda dünyanın ilk 15, Avrupa’nın ise ilk 3 üreticisi olan Karel, zirvenin sponsoru olacak. Karel bu buluşmada, aynı zamanda standı ile yer alarak son teknoloji ürün ve çözümlerini sunacak.

Bu yıl daha teknolojinin bize gösterecek çok şeyi olduğundan hareketle yola çıkan ICT Summit NOW Bilişim Zirvesi’13, bölge ülkelerini bilişimin ortak paydasında, Türkiye’de buluşturacak. Orta Doğu, Kafkasya ve Balkan ülkelerinden gelecek teknoloji ve iş profesyonellerinin yanı sıra, ülkemizin siyaset, kamu ve iş çevrelerinin önde gelen temsilcilerin de katılacağı ICT Summit NOW Bilişim Zirvesi’13 uluslararası boyutta bir teknoloji ve iş gündemi yaratacak.

Zirve, geleceğe yönelik yenilikçi stratejileri ve yol haritalarını tartışmaya açarken, bölgede etkin iş birlikleri kurulmasına da zemin teşkil edecek.

Ankara Kamu Çağrı Merkezi
Karel, IMI Conferences’ın  25 Eylül 2013 Çarşamba günü Ankara Swiss Otel’de gerçekleştireceği "3. Ankara Çağrı Merkezi Konferansı"na katılıyor. 
 
Ana başlığı vatandaş memnuniyeti olan ve kamu çağrı merkezlerinin gelişim hızını ve istihdam gücünü ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilen konferans, kamu BT yöneticilerinin ve çağrı merkezi yöneticilerinin katılımı ile gerçekleştiriliyor.
 
Çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen kurumlara rehberlik edecek nitelikte bir içerikle katılımcılarını ağırlayacak olan organizasyonda ele alınacak konulardan bazıları;
 
•    Vatandaşın tercih ettiği kanaldan hizmet alması ve taleplerin kurum içinde doğru yönlendirilmesi
•    Kamu kuruluşlarının çağrı merkezi hizmetleri,
•    Sunulan kamu hizmetinin verimliliğini arttırma aşamasında çağrı merkezlerinin etkisi,
•    Çağrı merkezi hizmetlerini dış kaynaktan sağlama yaklaşımları,
•    Sosyal medya yönetimi,
•    Pazarın dış kaynak firmaları ve altyapı sağlayıcıları için yarattığı fırsatlar, yatırımlar,
•    Sektördeki mevcut sorunlar, çözüm önerileri
•    Geleceğe yönelik beklentiler,
•    Başarı öyküleri,
 
Konferans ile eşzamanlı olarak, sektörün seçkin firmalarının bulunduğu alanda Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü ile yer alacak ve ziyaretçiler ile buluşacak.

Abone ol