Kamu Kuruluşlarında IP İletişim Neden Önemli?

Buradasınız

ESKİ’nin görevi Eskişehir sınırları içerisinde yaşayan kişi ve kurumların içme, kullanma ve endüstri sularını uygun şekillerde temin etmek ve oluşan atık suların uzaklaştırılmasını ve bertaraf edilmesini sağlamaktır.

İhtiyaç nasıl doğdu?
karel ip santral ve telefonESKİ, il sınırları içerisindeki tüm yerleşim yerlerine hizmet ettiği için farklı yerlerde temsilcilikleri bulunuyor. Farklı lokasyonlardaki temsilciliklerin, birbirleriyle ve genel müdürlükle kesintisiz bir şekilde haberleşebilmesi için IP santral ihtiyacı doğmuştur. IP santral ile birlikte haberleşme maliyetlerinde düşüş hedeflenmiştir.

Neden Karel?
Kurumun hazırladığı teknik şartnameye en uygun maliyetlerle yaklaşımından dolayı Karel IPG İletişim Platformu tercih edilmiştir. Daha sonrasında Karel’in vermiş olduğu servis hizmetleri de kurumun tercihinin ne kadar doğru olduğunu göstermiştir.  

ESKİ genelinde 4 adet IP santral kurulmuştur. Bunun yanında 3 adet ilçeye ip telefonlar konumlandırılarak merkezi telefon santralı üzerinden iletişimi sağlanmıştır. Bu yapı sayesinde ilçelerdeki aboneler genel müdürlük ile doğrudan iletişime geçebilmektedir ve arayan aboneler tüm birimlere tek tuşla aktarılabilmektedir. Bu sayede maliyetler oldukça düşürülmüştür.

Hangi Faydalar Sağlandı?
Karel Mobil akıllı telefon uygulamasıSistemde kullanılan önemli özelliklerden bir tanesi Karel Mobil akıllı telefon uygulamasıdır. Bu uygulama sayesinde personel ofis dışında olsa bile cep telefonları sayesinde tüm dahili abonelere ulaşabilmektedir. Bu özellik kuruma oldukça büyük bir verimlilik ve tasarruf sağlamaktadır.
IP telefonlar ile birlikte kullanılan dijital rehberler, personelin istedikleri kişiye daha hızlı ulaşabilmesini sağlamıştır.

Daha öncesinde genel müdürlük bünyesinde bulunan daire başkanlıklarında farklı miktarlarda santrallar bulunmaktaydı. Yeni IP çözüm ile birlikte tüm bu santrallar tek bir merkezi santralda toplanarak daha verimli bir yapı sağlanmış oldu.

Sistemin kurulumunun hızlı ve sorunsuz bir şekilde tamamlanmasından dolayı memnuniyetlerimizi ve teşekkürlerimizi iletiyoruz.
 
Daha ayrıntılı bilgi için ESKİ - Müşteri Deneyimi broşürünü[.pdf] inceleyebilirsiniz.
 
Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
IP İletişimin İşletmeler için 7 Faydası
Belediyelerde Yenilikçi Çağrı Merkezi Yaklaşımı
IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden

Yazar: Özge Sabuncu

BENZER YAZILAR