Müşteri Memnuniyeti İçin Teknoloji Yatırımları

Buradasınız

BİODPC, sağlık sektöründe yaklaşık 20 yıldır çalışan ve sektörün öncülerinden biri konumunda. İstanbul, Ankara ve İzmir’de ofisleri bulunuyor.

Mevcut sistemimizde analog bir telefon santralı kullanıyorduk ve bu cihaz artık ihtiyaçlarımızı karşılayamaz duruma gelmişti. Hem ihtiyaçlarımızı karşılamak hem de müşteri memnuniyetini artırmak için yeni bir teknoloji arayışına girdik.

Daha önceki sistemimizde Karel ile çalışmıştaktaydık ve kendilerinden memnunduk. Bu yüzden Karel’den de teklif istedik. Sonuç olarak satın alma sürecinde fiyat ve performans ile ilgili yaptığımız testler neticesinde yine Karel ile çalışmaya karar verdik.

Şuan Karel IP Santral ve Çağrı Takip Sistemi kullanıyoruz. Bu sistem ile müşterilerimize hızlı bir şekilde dönüş yapabildiğimiz için, müşteri memnuniyetimizi artırdık. Bunun yanında Tümleşik İletişim Sistemi ile elektronik mesajlaşmayı yoğun olarak kullanıyoruz.

Satın aldığımız bu yeni sistem ile merkez ve bölge ofislerimizdeki santralları bir noktada topladık. Bu sayede hem yönetimi daha kolay hale getirdik hem de her yerden iletişim sağlanabilmesini mümkün kıldık. Bu sayede sağladığımız maliyet tasarrufu ile sistemin kendi kendini ödemesini sağlayabildik.

BİODPC gibi Türkiye geneline hizmet veren, birden fazla lokasyonda bulunan ve öncelikli olarak müşteri memnuniyetini hedefleyen şirketlerin Tümleşik İletişim Uygulamalarını kullanmalarını öneriyoruz.

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
İletişim Sistemleri: Okumadan Sakın Satın Alma
Çağrı Merkezi Teknolojileri ile Müşteri Deneyimi Analizi ve Deneyim Analitiği
Tümleşik İletişim Sistemi Satın Alma Kararı

Yazar: Zafer Sucuoğlu

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir