Şube Çağrı Yönetimi ile birden fazla lokasyonda; şubede, mağazada veya satış noktasında satışlarınızı arttırın ve müşteri memnuniyetini satışa dönüştürün.
Webinarda cevap bulacağınız bazı sorular…
Şube Çağrı Yönetimi ile:
- Şubelerinizin satış cirosunu nasıl arttırırsınız?
- Müşterilerinizde marka sadakatini nasıl oluşturursunuz?
- Şubelerinizin performansını nasıl denetler ve bir üst seviyeye çıkarabilirsiniz?
Karel’in de destekçisi olduğu Büyük Sıçrama Belgeseli, üniversite etkinliklerine 18 Mart’ta ODTÜ’de devam ediyor.
Elektronik ve Bilişim Sanayinde özellikle Ar-Ge temelli katma değeri yüksek üretimin ve girişimciliğin geliştirilmesine katkı sağlamak amacıyla şekillenen Büyük Sıçrama Belgeseli, üniversitelerdeki tanıtım etkinliklerine devam ediyor. Yüzde yüz yerli sermaye ile kurulup bu gün uluslararası bir marka olan Karel, ülkenin teknolojik gelişiminde referans olacak bu projeye destek olmaktan mutluluk duyuyor. Bu kapsamda 18 Mart tarihinde ODTÜ’de ve 25 Mart tarihinde de Hacettepe Üniversitesi’nde gerçekleşecek olan panele konuşmacı olarak katılacak olan Karel Yönetim Kurulu Üyesi ve Teknik Murahhas Üye Yaman Tunaoğlu, bilişim ve Ar-Ge alanındaki birikimlerini gençlerle paylaşacak ve görüşlerini aktaracak.
Etkinlik ile ilgili daha fazla bilgi için; Büyük Sıçrama
Paylaş
4-6 Şubat tarihleri arasında, Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nde düzenlenen Akademik Bilişim Konferansı ve Fuarına, gümüş sponsor olarak stant ve konuşmacı ile katılan Karel, üniversitelerde görevli, bilgi teknolojileri konusunda ilgili uzmanlar bir araya geldi, kampüs uygulamalarındaki en teknolojik çözümlerini standını ziyaret eden katılımcıların beğenisine sundu. Ayrıca etkinlik kapsamında, Karel Tümleşik İletişim Çözümleri direktörü Hakan Hintoğlu “UCAP Kampüs Uygulamaları” konu başlıklı sunumuyla etkinliğin en fazla ilgi gören oturumlarından birini gerçekleştirdi.
Oturumu aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz; http://www.karel.com.tr/blog/universitelerde-iletisim-ve-bilgi-sistemleri-yapilandirmasi