Başarılı İşbirlikleri için 2 Kritik Faktör

Buradasınız

Farklı ofislerdeki çalışanların bir araya gelerek gerçekleştirdikleri projelerde, başarı için birçok faktör söz konusu. Fastcompany ve Harvard Business Review’un bu konuda yaptığı araştırmalardan dikkat çekici sonuçlar çıkıyor.


Uzak ofislerde, farklı ülke ve zaman dilimlerinde yer alan çalışanların; ortak çalışmaları ile geliştirilen projelerde; başarılı iş birlikleri için İki kritik nokta dikkat çekiyor.
1) Güven: Proje başlangıcında birlikteliğe ve güvene yatırım yapılmalı. Takım içinde inovasyon yaratabilecek ekip, bir birbirini tanımalı ve güvenebilmeli. Bunun için birlikte zaman geçirmeleri gerekli. Proje başlangıcında çeşitli etkinlik ve organizasyonlarla, çalışanlar arasındaki ilişkileri geliştirilebilir.
2) İletişim: Proje başlangıcından itibaren, uzak ofislerde çalışsalar bile; yüz yüze çalışıyormuş hissi verecek iletişim teknolojileri sağlanmalı. Bu iletişim, tümleşik bir deneyim olmalı ve sürekli olmalı. Sağlanan iletişim teknolojisinin kullanımının kolay olması; çalışanların işlerine odaklanmalarına olanak sağlar.

Bu Yazıyı Okuyanlar, Bunları da Okudu:
Fırsat Çıktığında Hazır Olmak
BT Çalışanlarına 6 Zaman Yönetimi Önerisi
Çağrı Merkezi Yatırımı Yaparken Bilmeniz Gerekenler

Yazar: Emrah Yetimler

BENZER YAZILAR

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Güvenlik amacıyla kontrol edilecektir